Honda BlackBird

Koffie uitgewerkt, dus ok... :)
Wel errug bruut... Mannetje is echt een bikkel... Kan toch niet meer echt lekker achter de kuip duiken met zo\'n grote camera op zo\'n stellage gebouwd, toch?
Hehe, ik heb het filmpje wel 8 keer achterelkaar bekeken geloof ik. :}

[me]Revolution spaart motorfilmpjes[/me]
 
ja die movie is echt geweldig...ik heb m ook wel 10 x bekeken...en toen ik op de blackbird gereden heb...deed ik precies hetzelfde op het filmpje...

ONGEKEND>>>>>wat trekt dit apparaat reteeuuhhh hard op...

bij mij stopte de teller op 303...ik geloof iets in van 45 a 50 sec...zit je op de top vanaf stilstand...

enige wat nog sneller is...is een hayaboesa...of zxrtje 12...

toen ik 303 reed...zat ik te schreeuwen en te kwijlen van inspanning....ongelovelijk...

wat een wereld apparaat...en landsaru heeft er een gekocht....\ '( beter voor hem... :P
 
De link van Maximum is idd de goeie link, ik heb \'m in MPEG, dus dan is ie iets groter. in WMV zal ie een stuk kleiner zijn. Maar dat is toch wel het mooiste snelheidsfilmpje, echt vol blazen, en eigenlijk niet eens doortrekken in elke versnelling, en toch zo snel naar de 300.
En afremmen als een gek voor een sukkel die de ander inhaalt met 3km/u verschil. Lijken wel van die klote vrachtwagenchauffeurs die het presteren om de ander in te halen met 1km/u verschil :( :( :(

Beter opletten! Hij trekt niet ineens door naar de 300!
Je moet z\'n kilometerstand maar eens in\'t oog houden. :)
 
Beter opletten! Hij trekt niet ineens door naar de 300!
Je moet z\'n kilometerstand maar eens in\'t oog houden. :)

Ja zo scheel ben ik ook niet, er zit 20km verschil tussen begin en eind, maar je zit dus wel snel op de 300 hoor :) Hoe dan ook, het ding trekt megahard op, helemaal vergeleken met een 25kw ;)
 
dit filpmje is al zo oud als de weg naar rome....die hebbik al een jaar op mijn HD staan ofzo...

Ja boeie! :) Je kwam er vast ook eerder achter dat een frikandelletje met erg lekker is. Vast ook jaren eerder dan mij :)

Ik had \'m ook al erg lang op m\'n HD staan... ik ben alleen het filmpje kwijt waar een gek met hoge snelheid over de route peripherique scheurt bij Parijs. Hij doet er 10 minuten over om een rondje te maken en ging met snelheden van rond de 200km/u tussen de auto\'s door, met een uitschieter naar 240km/u .. weet iemand nog waar dit filmpje staat ??? Graag in MPEG of DivX, niet in RM, WMV :)
 
heb ik dat filmpje eindelijk binnen (en flink zitten verheugen tijdens het neerladen), wil ik het openen, zie ik verdomme niets, nakkes, nada!!!
 
Ik had \'m ook al erg lang op m\'n HD staan... ik ben alleen het filmpje kwijt waar een gek met hoge snelheid over de route peripherique scheurt bij Parijs. Hij doet er 10 minuten over om een rondje te maken en ging met snelheden van rond de 200km/u tussen de auto\'s door, met een uitschieter naar 240km/u .. weet iemand nog waar dit filmpje staat ??? Graag in MPEG of DivX, niet in RM, WMV :)

Weet welke je bedoeld, moest er gelijk aan denken toen iemand het op het mfcd-forum had over een gratis circuit in de buurt van Parijs. })

http://www.bikemovies.com
Onderdeel van http://www.bikepics.com

\'k Geloof onderdeel Tankcam. Maar eerst een snelle verbinding hebben, want ook de (mislukte |( ) wheelies en stoppies zijn erg leuk. :P

Zie onder dit invulvakje dat bijvoegingen maximaal 100kb mogen zijn, dus kan helaas het filmpje niet hieraan vastplakken...
 
Ik heb het filmpje inmiddels al. (thanx Pooh :} )
En het filmpje is dus 58mb. Maar wel mooi, binnen 11 minuten gewoon een rondje gereden over de ring met niet 240, maar 250 als top :) MOoi tussen de auto\'s door. das pas echt mooi werk.
 
Maar wel mooi, binnen 11 minuten gewoon een rondje gereden over de ring met niet 240, maar 250 als top :) MOoi tussen de auto\'s door. das pas echt mooi werk.
Het echte werk :? Daarom is ie ook dood denk ik...
Tis tegen het enge aan wat ie flikt, erg stoer dat wel, maar ook levensgevaarlijk...
 
Tis tegen het enge aan wat ie flikt
tegen het enge aan maar?
Beeld eens effe in dat jij zo door\'t verkeer jaagt. Ok, je hebt wat te bewijzen want je hebt een camera bij, maar zelfs iets trager.. \'k schijt in me broek alleen van eraan te denken al
 
Terug
Bovenaan Onderaan