Honda cb 250 g

Hij rijdt! *O* Iemand een idee waar ik onderdelen op de kop kan tikken? zoals een zadel en een linkerspiegel?
 
Zadel? suc6 zou ik zeggen, zoeken veel zoeken op ebay bv.

Spiegel overal, louis.de, motozoom, roukama, david silver, RvM etc
 
hey dank je voor de tip backfire, een zadel van een 350, voor 50€ is dat veel? en past dat er eigenlijk op? :) By the way, ik kom uit belgie en ik ben al in enkele motorzaken gaan kijken, maar ik vind zo geen spiegel '( In alle maten en gewichten, maar geen orginele...
 
:P hebbik nog een originele liggen :Y
En en en ..ik ben ook belg

laat wat weten
ooh cool, hey had jij er zo geen racer van gemaakt? Rijdt hij goed? :) Hoeveel wil je voor die spiegel? :) By the way, ik heb er nu een andere op staan, een kortere, misschien kan je daar iets mee doen? Ruilen ofzo? Anders laat je maar weten hoeveel je ervoor wil :)
 
Laatst bewerkt:
ik zoek nog een paar uitlaatjes van een 250 of 360g....van die kromme c.q. met een bocht erin....iemand iets liggen ?

Ik weet nog iemand die er heeft liggen, hij vraagt er wel 200€ voor :( ze zouden wel in heel goede staat zijn. Ik ken de prijzen zelf niet, maar ik denk wel dat dat duur is hé?
 
ooh cool, hey had jij er zo geen racer van gemaakt? Rijdt hij goed? :) Hoeveel wil je voor die spiegel? :) By the way, ik heb er nu een andere op staan, een kortere, misschien kan je daar iets mee doen? Ruilen ofzo? Anders laat je maar weten hoeveel je ervoor wil :)
Hey toon me anders eens welke je hebt. vinnik het niet mooi dan neem je hem maar meer voor niets.
Zolang je ooit maar eens langskomt met die cb van je :Y


Ow een racer kun je de mijne verre van noemen hoor, ze rijdt goed maar maakt wat teveel mechanisch geluid dus dat moet ik eens bekijken, de koppeling slipt ook maar er valt mee te rijden, gewoon eens nieuwe plate in gooien.


 
Laatst bewerkt:
Hey toon me anders eens welke je hebt. vinnik het niet mooi dan neem je hem maar meer voor niets.
Zolang je ooit maar eens langskomt met die cb van je :Y


Ow een racer kun je de mijne verre van noemen hoor, ze rijdt goed maar maakt wat teveel mechanisch geluid dus dat moet ik eens bekijken, de koppeling slipt ook maar er valt mee te rijden, gewoon eens nieuwe plate in gooien.
'k hoop dat je de foto kan zien :)

Bijlage: DSC_7167.gif
 
Ik weet nog iemand die er heeft liggen, hij vraagt er wel 200€ voor :( ze zouden wel in heel goede staat zijn. Ik ken de prijzen zelf niet, maar ik denk wel dat dat duur is hé?

dat ligt eraan in welke staat ze zijn ja...orgineel zijn ze nog bij DSS te krijgen, eveneens in immi..

dus laat maar es zien die hap (en pingelen moet kunnen... O-) )
 
dat ligt eraan in welke staat ze zijn ja...orgineel zijn ze nog bij DSS te krijgen, eveneens in immi..

dus laat maar es zien die hap (en pingelen moet kunnen... O-) )
Sorry voor de lage resolutie :s
Ik heb het eens gevraagd, het is "on-pingelbaar" hoor |(

Bijlage: dsc.gif
 
heb nog een 350g blok liggen in onderdelen. die g types waren snelste type.

Ik heb anders wel intresse hoor in de blok... het probleem is dat ik in belgie woon '( ;(
Miss dat ik het kan ophalen.
Zal wel zien, anders met de post ? :X




@esix kom maar gewoon ophalen hoor die spiegel :Y
 
Laatst bewerkt:
dan worden het de zeer echt gelijkende immi's van DSS voor 45 pond..ga ff niet moeilijk zitten doen om een paar dempers.... :N *D
Hey 'k heb gecheckt, ze gaan dus niet los weg |(

Sorage, 'k zal mijn spiegel toch meenemen, dan kan je't even in't echt bekijken :) Als je 'm "toch" goed vind, dan hou je'm maar en anders recycleer ik die wel eens, na mijn eerste valpartij *D
Waar is't eigenlijk te doen?
 
ok als je die spiegel meeneemt is goed, je weet maar nooit thx :)

oostende :) jaja aan het zeetje :9

Taboralaan 16

ffe inrammen in routeplanner en het zal wel verschijnen

laat wat weten als je langskomt, tijdens de week liefst na 7nen want dan ben ik pas thuis van werken, in het weekend is het gelijk maar zend eerst een mailtje ofzo als je langskomt

thx
greetz
 
ok als je die spiegel meeneemt is goed, je weet maar nooit thx :)

oostende :) jaja aan het zeetje :9

Taboralaan 16

ffe inrammen in routeplanner en het zal wel verschijnen

laat wat weten als je langskomt, tijdens de week liefst na 7nen want dan ben ik pas thuis van werken, in het weekend is het gelijk maar zend eerst een mailtje ofzo als je langskomt

thx
greetz
Hey :)

da's een eindje, ik woon in antwerpen, 'k ga je dan zeker iets laten weten binnenkort ;) Eerst nog iemand vinden om mee te gaan, dan maak ik er ook ineens een dagje zee van *D
 
Moet dat zadel 100% zijn? Of mag het wat minder
Tis van een Cb 360 '75.
 
Moet dat zadel 100% zijn? Of mag het wat minder
Tis van een Cb 360 '75.
uhm heb je misschien een piccie ? :) Ik heb er een vrij mooi, maar er zit een scheur in, dus 'k zou er wel eentje willen zonder scheur, maar liefst niet in veel slechtere staat dat hetgene dat ik nu heb :)
 
uhm heb je misschien een piccie ? :) Ik heb er een vrij mooi, maar er zit een scheur in, dus 'k zou er wel eentje willen zonder scheur, maar liefst niet in veel slechtere staat dat hetgene dat ik nu heb :)


Dan heb je er niets aan, deze heb ik er juist afgehaald omdat de overtrek kapot was,

Helaas
 
Dan heb je er niets aan, deze heb ik er juist afgehaald omdat de overtrek kapot was,

Helaas
Ah jammer, toch bedankt hoor :) Weet er toevallig iemand hoe je de voetsteuntjes voor achterop "fixt"? De mijne zakken door als je je voet erop zet. Valt er nergens iets aan te spannen ofzo?

By the way, nog een ander vraagje: 'k heb hem zelf dus terug aan de praat gekregen. Hij doet iets minder dan 5000 rpm aan 70km/u, is dat zowat ok? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan