Moechy
MF veteraan
Ach ik sta al in het 25Kw topic maar kan nooit geen kwaad om hier ook een topic te posten niet waar.
Ik heb dus 2 honda cb250rs'en staan. 1tje uit 1982 die bijna in orde staat en eentje uit 1983 die ik ga gebruiken als eindwerk op school.
Gedaan :
- Batterijbakje roestvrij gemaakt en herspoten
- Nieuwe bougie
- Nieuwe olie
- Nieuwe batterij
- Nieuwe benzine
- Windscherm op gezet
- Elektrisch probleem opgelost. (zekering bleef maar springen, bleek dat de vorige eigenaar de + en - kabel had omgedraaid waardoor ik kortsluiting sloot)
- Carburator uitgekuist
- Bougiekabel + ontstekingsunit vervangen
- Draaiend gekregen
To do:
- Hoofdballager opnieuw smeren (tijdens winterstop)
- Slag op achterwiel laten maken
- inschrijven en plak aanvragen (1982)
- Papieren proberen te krijgen voor die van 1983
- Remolie vervangen/verversen
Foto's:
1ste laag:
2de laag:
Carburator:
Ik heb dus 2 honda cb250rs'en staan. 1tje uit 1982 die bijna in orde staat en eentje uit 1983 die ik ga gebruiken als eindwerk op school.
Gedaan :
- Batterijbakje roestvrij gemaakt en herspoten
- Nieuwe bougie
- Nieuwe olie
- Nieuwe batterij
- Nieuwe benzine
- Windscherm op gezet
- Elektrisch probleem opgelost. (zekering bleef maar springen, bleek dat de vorige eigenaar de + en - kabel had omgedraaid waardoor ik kortsluiting sloot)
- Carburator uitgekuist
- Bougiekabel + ontstekingsunit vervangen
- Draaiend gekregen
To do:
- Hoofdballager opnieuw smeren (tijdens winterstop)
- Slag op achterwiel laten maken
- inschrijven en plak aanvragen (1982)
- Papieren proberen te krijgen voor die van 1983
- Remolie vervangen/verversen
Foto's:
1ste laag:
2de laag:
Carburator:
Laatst bewerkt: