Dat is op afstand niet te zeggen.Gaat precies een moeilijke opdracht worden , maar zou toch graag weten met welke sproeiers ik hoef te bestellen .
Bedankt
Dat is dus niet te zeggen. Je kunt met een precies de zelfde motor een afwijkende afstelling hebben.Gaat precies een moeilijke opdracht worden , maar zou toch graag weten met welke sproeiers ik hoef te bestellen .
Bedankt
Dat is op afstand niet te zeggen.
Koop een hele range, dan kun je aan de slag
Hi ..waar kan ik een hele range bestellen .. bedanktDat is op afstand niet te zeggen.
Koop een hele range, dan kun je aan de slag
ok bedanktAls ik jou was wacht nog even met het bestellen. er meld zich van dag of morgen echt wel een kenner of eigenaar van een Honda GB 350 vier cilinder
Hi , De stationairsproeiers zijn standaard 35 , in mijn carburator toch ., Ik ga sproeiers van 85 proberen en gasnaalden in middenstand . De mengschroeven ga ik 7/8 zetten . Hopelijk goed resultaat . mvgVan harte welkom @john foan .
Ik heb overigens de standaard stationairsproeiers (38 volgens mij), en HS 90. Naalden in de bovenste stand. De motor start, maar afstellen moet ik nog aan beginnen. Ik heb "broodtrommel" filtertjes, geen pods. Ik hoop dat dat iets helpt met een vloeiende afgifte. Broodtrommels hebben iets minder filteroppervlak dan pods, en daarmee hoop ik te voorkomen dat de boel verzuipt in de lucht onderin.
Bekijk bijlage 1538639
Test rit gedaan en in hoge toeren weinig power , precies ggen benzinne genoeg of te veel lucht .
Weet het niet . Iemand kan mij raad geven ? Bedankt
Mijn stationair sproeier heb ik standaard behouden en heb 85 hoofdsproeiers geplaatst . Gasnaalden in het midden .
Stationair draaid hij goed en bij gas geven pakt hij direct aan . Test rit gedaan en in hoge toeren weinig power , precies ggen benzinne genoeg of te veel lucht .
Weet het niet . Iemand kan mij raad geven ? Bedankt
Bedankt voor je hulp .Als hij nog te arm staat zijn de bougie elektroden wit.
Gewoon #90 sproeiers erin en nog eens testen.