inlaat en uitlaat zijde heeft daar ook ander nummer op plaatje en 50ct prijs verschilBij cmsnl zien de klepgeleiders er ook zo uit: GUIDE,EXH.VALVE, fits CB350F FOUR GENERAL EXPORT - order at CMSNL
De dyno heb ik zelf. Lekker makkelijk, alles ingegoten.
Kwestie van erop bouten, afstellen met lampje en rijden.
Die andere lijkt me hetzelfde zij het dat de componenten niet ingegoten zijn.
Marc
Afstelling is erg kritisch. Als je wilt kan ik wel even kijken hoe mijn CB staat. Die loopt nu goed.
Ik heb de mengschroeven niet aan/losgedraaid ze staan al de hele op één draai.heb je de mengschroeven wel bij geregeld? Als hij eigenlijk best redelijk loopt zal hij (mogelijk)vooral in de lage toeren te rijk staan
leuk om te horen dat het de goeie kant op gaat
... en 7/8 mengschroeven...
Het makkelijkste is om die zwarte plastic dopjes thuis te laten.
Als het een lucht-mengselschroef was wel, maar bij de 350 regel je de benzine voor het stationair mengsel ermee. (heb ik me door kenners laten vertellen)Ik mag hopen dat die er niet op zitten. Dan heeft hij namelijk CB400f carburateurs
Jammer dat het nog niet lukt. Bij mij staan trouwens de luchtstelschroeven op 1 1/4
Mijn originele WPH zegt trouwens 1 1/2 slag ipv 7/8 +- 3/8.
Beste is gewoon op gevoel af te stellen en te testen.
Ik heb geen zin om het topic helemaal terug te lezen, maar zijn ze al gesynchroniseerd?
En uitdraaien is armer, indraaien rijker....