Als het een lucht-mengselschroef was wel, maar bij de 350 regel je de benzine voor het stationair mengsel ermee. (heb ik me door kenners laten vertellen)
Dat ze zwart zijn zegt nog niet zoveel,je weet niet in welk toeren gebied.
Waarschijnlijk stationair of tot een kwart gas.
Eerst je volgas in orde krijgen!!!!! Omdat je hoofdsproeier in elk gebied invloed heeft.
Loopt hij beter op 3/4 gasgeven?
Als dat zo is, krijgt hij te weinig.
Gaat hij beter lopen bij volgas met een beetje choke?( normaal doe ik het luchtfilter iets afknijpen maar dat is lastig met 4 podfilters.)
Als hij helemaal dood valt staat hij te rijk. Als hij beter gaat lopen te arm.
,ik weet het,het valt niet mee,je maakt heel snel denkfouten,succes
De hoofdsproeier is maar gedeeltelijk verantwoordelijk voor het mengsel. Stand van de gasnaalden en het hele stationair circuit zijn er ook nog. Ik zou de gasnaalden als beginwaarde 1 stand rijker zetten dan in het midden (dus het clipje 1 groef naar beneden). Dan stationair afstellen en dan pas kijken naar de hoofdsproeier maat. Je zit er ongetwijfeld al in de buurt, al vindt ik 85 erg groot klinken. Ik heb #90 in een getunede CB550 zitten.
Valt hij uit als je hem stationair laat lopen en de choke er af haalt, of valt hij ook uit als je de choke er af haalt terwijl je het gas vast hebt?
Desnoods een colortune gebruiken..
Hij valt uit als ik hem stationair laat lopen en de choke er af haal maar ook als ik de choke er af haal terwijl ik het gas vast heb.
Dat zou wel eens een te laag vlotterniveau kunnen zijn. Waren de vlotters reeds goed afgesteld?
De hoofdsproeier doet het alleen 100% als je volgas geeft. Deelllast is gasnaalden. Hou vol, zo te horen ben je in de close!
Zo doet ie bij mij exact hetzelfde. Alleen is bij mij hendel omlaag choke eraf.
Is dat bij 350f ook alweer andersom?
hier staat bij een 350f topic hetzelfde als hoe het bij mij werkt:
Help a newbie - CB350F choke