bedoel je niet, stationair juist wel wat armer? gezien de zwarte bougie..
Lijkt mij dat er dan toch nog iets anders niet klopt. Als je de schroeven open draait dan hoort het toerental toch omhoog te schieten?
Vervolgens spelen met de naald één hoger of lager en dan de stationairsproeiers. Afstellen op toerental lukt niet. Vergeet dat maar, het ging bij mij ook niet. Gewoon op de fabrieksinstelling en dan een kwart hoger of lager en vervolgens een proefritje.
Waarom de motor niet op een dyno gezet, en meten met de gasanalyse ? Scheelt een hoop gekl**t en uiteindelijk ook geld.
Hier één van mijn klassiekers op de dyno :
Teller of gps?De topsnelheid is ook niet verkeerd 180+!
Een goed begin is onbetaalbaar(lees betaal wat meer voor een exemplaar zonder problemen)
Heb ook een 350four gehad maar moest het tandwiel van de eerste versnelling vervangen en het cillinderblok geruild voor een beter exemplaar ,een hoop werk maar als beloning er een rit naar de Noordkaap gemaakt zonder problemen.
De topsnelheid is ook niet verkeerd 180+!
Succes met je klassieker!
ff zonder het hele topic door te akkeren ; wat heeft het ding gelopen ?
Een goed begin is onbetaalbaar(lees betaal wat meer voor een exemplaar zonder problemen)
Heb ook een 350four gehad maar moest het tandwiel van de eerste versnelling vervangen en het cillinderblok geruild voor een beter exemplaar ,een hoop werk maar als beloning er een rit naar de Noordkaap gemaakt zonder problemen.
De topsnelheid is ook niet verkeerd 180+!
Succes met je klassieker!