Honda CB550 F uit 1978

Wat is ze toch mooi he!
full
 
Ik heb alleen nog een drietal gatjes in de uitlaat zitten, waarmee kun je die het beste dicht maken. Solderen? Lassen word moeilijk denk ik omdat het dun wandig materiaal is.
full
 
Weet iemand nog een ander aders voor Honda verf inplaats van japarts.
Ik wil eigenlijk nog een bus antares red hebben voor de tank, omdat ik de zijkappen al heb gespoten. Of weet iemand nog een kleur die in de beurt komt van deze kleur, moet dan wel 2k lak zijn denk ik.
 
Toevallig heb ik een tank bij de spuiter liggen voor die kleur.
Dus als je de jouwe ook in die kleur wilt hebben ....................................
 
Toevallig heb ik een tank bij de spuiter liggen voor die kleur.
Dus als je de jouwe ook in die kleur wilt hebben ....................................

Mail me effe als je interesse hebt
 
Daar zijn we weer.
Na een paar dagen mooi weer en lekker een paar eindjes wezen sturen de draad weer een beetje opgepakt. Na terugkomst van een tochtje lag er wat olie op de cilinderkop. :(
Er bleken twee scheurtjes in het kleppen deksel te zitten. Ik heb eentje gevonden op marktplaats. Nou eerst weer poetesen en polijsten. Nou zitten hier ook de tuimelaartjes en de asjes nog in. Zou ik mijn tuimelaars en assen over moeten zetten of zo het nieuwe kleppen deksel erop zetten en kleppenstellen?

Gelukkig heb ik ook nog verf gevonden op het net zodat ik de tank af kan maken. :)

En dan hebben we nog een electrisch probleempje. Mijn achterlicht en het rechterknipperlicht voor en de neutraal indicatie lampje doen het nog niet. De zekering van het achterlicht brand er nog steeds tussen uit.

En nog een paar kleine dingetjes, maar het einde is in zicht 8-) , daarna wordt het weer titijd voor een volgend project. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan