Ik heb er eentje van 2008, dus mogelijk niet hetzelfde. Maar op zich kan ik later deze week wel een plaatje maken anders.Beste CBF-ers,
Na al een tijdje te hebben meegelezen meld ik me hier.
Ik ben Koos en sinds november vorig jaar in het bezit van een CBF 600 SA van 2005 met 18500 km.
Bekijk bijlage 1398027
Ik heb reeds een aantal dingen aangepast, o.a. andere rem- en koppelingshendel, andere knipperlichtglaasjes, rek plus topkoffer geplaatst.
In mijn topkoffer zit een extra remlicht en dat heb ik ook aangesloten middels een tussenstuk met 6-pins blokjes.
Nu zitten er op een CBF 600 SA 9-pins blokjes, maar er zijn er een aantal niet bezet.
Dus, omdat geen 9-pins blokjes had maar wel 6-pins blokjes heb ik alle pins overgezet.
Nu heb ik weer 9-pins blokjes en wil alles terugbrengen naar de originele staat.
Nu ben ik op zoek naar een duidelijke foto van het 9-pins blokje aan de kant van het achterlicht.
Kan een van jullie mij helpen?
Had ook een post geplaatst op Algemeen/Techniek.
Zie onderstaande foto.
Welkom.Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik mijn A-rijbewijs en afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt op een CBF600 (abs)met 16dkm uit 2005. Aankomende zaterdag kan ik mijn eerste motor gaan ophalen!
Ik heb er eentje van 2008, dus mogelijk niet hetzelfde. Maar op zich kan ik later deze week wel een plaatje maken anders.
Welkom.
Ik heb onder het zadel gespiekt wat er achteraan aan draad voorbij komt. Maar ik zie niet direct waar ik die stekker kan vinden. Aangezien jij het wel precies weet, lijkt het me handig als je even een overzichtsfoto doet, waar die precies zit en wat er los moet.Hallo Roestendoenze, als je dat zou willen doen, heel graag en alvast bedankt.
Ik heb een 2004 model, en wil wel een kijkje nemen.
Edit: ik denk dat je de aansluiting bedoelt onder de kap ter hoogte van de handgreep ?
Die indeling is als volgt, gezien met de sluiting naar boven:
Bruin/Zwart - Leeg - Oranje
Leeg - Blauw - Leeg
Groen/Geel - Leeg - Groen
Bekijk bijlage 1404796
Afgelopen donderdag reflecterende velgstriping geplakt.
Voorwiel is lastig, moest wel vrij kunnen draaien, opgelost door hem met het kettingslot aan de trekhaak van de auto vast te maken.
Ik denk voor deze motor gewoon de standaard checklist. Daar is vast ergens een topic van. Er is niet echt een specifiek zwakke punt zover ik weet.Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort kijken bij en proefrijden op een CBF 600s uit 2007, 48k km. Hebben jullie nog punten waar ik extra op moet letten bij deze motor?
MrRingel
Ja de lang gewenste CBR600 gaat het worden. Veel andere motoren zijn echt wel gaaf en goed maar toch heb ik voor de cbr600 al vele jaren een zwak. Heb er al eerder 2 proefritten op gemaakt en die gaven mij steeds het gevoel dat het een cbf was maar dan gericht op sportievere prestaties. Ofwel, nog steeds erg fijn te berijden.weet je al wat er komt als vervanger?
Iemand zoiets al eens gehad?
Ik las dat de veer in de dop dan vaak niet meer goed is.