Honda CBR 1000F M&G deel 4: De NAKS Clinic 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL, jij zat onder de plak DJ, dat betekent dat zij doet waar ze zin in heeft en jij doet wat zij zegt _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
poehpoeh.... al det geklets over bikini's... als het niet zo vreselijk warm was kreeg ik het er wel warm van... :o
tis dat m'n meissie moet werken morgen, anders was ze wel mee gekomen.... :Y
Maar nu kan ik tenminste flink scheuren :] met m'n meissie achterop rij ik toch anders...
(moet ook wel, anders slaap ik op het balkon... :X )
 
Owwwww lekker Hans :P
Wist je al dat we een nieuw topic hebben? O-)

Zo doe je dat Herbert! ;)

We willen niet dat je eindigt op een balkon. Al is het daar wel de temp voor om er te kunnen overnachten...
 
Okay... klaar met telefoneren.. inmiddels 33 graden hier. Binnen dus. B|
 
Laatst bewerkt:
Tjonge wat een hitte ......tja en wat doe je dan op zo,n warme dag........!!!!!!

Nou gewoon puin rijden van de verbouwing en grof vuil naar de stort brengen, PFFFFFFFF :? :? :? :?

@Largo ....jammer kerel, kga jullie morgen echt missen !!, maar beterschap gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge wat een hitte ......tja en wat doe je dan op zo,n warme dag........!!!!!!

Nou gewoon puin rijden van de verbouwing en grof vuil naar de stort brengen, PFFFFFFFF :? :? :? :?

@Largo ....jammer kerel, kga jullie morgen echt missen !!, maar beterschap gewenst.
Ik ken dat, ik heb vorige week zaterdag de verlijmde parket vloer bij mijn ouders er uit gesloopt en naar de stort gebracht... was ook goed warm toen...
 
Mannen, dat zijn geen karweitjes meer met deze temperaturen. Gewoon met een ijsje in de hand en je achterwerk in het zwembad...
 
Olie gechecked, ketting ingevet en onderdelen in de tas. Ik ben er klaar voor :Y :Y :Y



ownee, korte broek vergeten _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan