Honda cbr1000rr (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij gaat dit topic minder hard dan de R1/ZX10/ topics omdat Bladerijders minder lullen en meer rijden dan R1-sjaken en ZX10-hooligans. :+
 
mensen, ff een technische vraag.
Als het goed is krijg ik binnenkort een nieuwe achterlicht unit met geintergreerde knippers, nu wil ik aan de voorkant ook kleine knippers monteren maar ben ik dan genoodzaakt een led uitvoering te nemen, heb wel eens vernomen dat anders de knippers sneller gaan knipperen. Het is natuurlijk snel te zien als die nieuwe unit erin zit met de originele voor knippers, maar kan een setje overnemen van een collega, dat zijn leds. (voor weinig)
Iemand hier die er iets van kan zeggen??
 
mensen, ff een technische vraag.
Als het goed is krijg ik binnenkort een nieuwe achterlicht unit met geintergreerde knippers, nu wil ik aan de voorkant ook kleine knippers monteren maar ben ik dan genoodzaakt een led uitvoering te nemen, heb wel eens vernomen dat anders de knippers sneller gaan knipperen. Het is natuurlijk snel te zien als die nieuwe unit erin zit met de originele voor knippers, maar kan een setje overnemen van een collega, dat zijn leds. (voor weinig)
Iemand hier die er iets van kan zeggen??

kijk effe hier:
How-to: Zelf Led-knipperlichten monteren!!!!

met behulp van deze goede uitleg heb ik ook mijn knipperw zelf gemonteerd
Hulde voor de goede uitleg :} :} :} :}
 
zo zien mijn knippers er nu uit en ze knipperen ook met de juiste snelheid
full
 
Schopje dan maar weer.

Jammer van al die pekel vrijdag op zaterdag. :(

Zonde om nu te rijden dus blijft hij nog ff staan waar die staat.
 
He matvri,

Waar kun je een beetje schappelijk mpp's kopen?

En eh by the way misschien een ide voor aankomed seizoen: een 1000rr meeting??
 
Ben van plan een 2005 te kopen en vraag me af wat ik van mijn oude 92-blade kan blijven gebruiken. Is er iemand die al heeft gemeten aan zijn fiets? Interessant vind ik:
-diameter gat in remschijven
-hartafstanden van de remschijfbouten
-dikte van de vooras
-afstand tussen de bouten van de remschakelset
-aantal gaten in achtertandwielen en afstand ertussen
Verder ben ik benieuwd of een 2001 hugger op de achterbrug zal passen?

Verder volg ik de posts op het forum van cbr1000rr.de , maar het wordt me daar niet duidelijk of er extra delen nodig zijn om crash pads op te bevestigen. Iemand info daarover (mijn Duits is maar zozo)?
 
He matvri,

Waar kun je een beetje schappelijk mpp's kopen?

En eh by the way misschien een ide voor aankomed seizoen: een 1000rr meeting??

een RR meating via dit forum? dan worden het er denk ik niet meer dan 5. Op het forum zie ik overal dat er dit soort dingen worden afgesproken en op het laatste moment moet die pissen heeft die last van een eksteroog en moet die van zijn vrouw thuisblijven. Maar als er voldoende animo is ben ik van de partij.
Misschien is dan de Honda Circuitdag een punt om af te spreken die is op 16 en 17 juli op Assen. gegevens daarover volgen nog.
 
......

Verder volg ik de posts op het forum van cbr1000rr.de , maar het wordt me daar niet duidelijk of er extra delen nodig zijn om crash pads op te bevestigen. Iemand info daarover (mijn Duits is maar zozo)?
Ze hebben het o.a. over deze pads, en die worden geleverd met een bevestigingsplaat. Er hoeft ook niks aan de kuip verbouwd te worden. Wel vrij prijzig trouwens.

www.b-g-racing.de/store/pd-815946418.html?defaultVariants=search0_EQ_Racing_AND_search1_EQ_Polyamid%20weiß_AND_{EOL}&categoryId=5
 
Hé Mario wat een rare hoesjes :9 :9
Heb me helemaal ziek gezocht daarna,nergens te koop, en jij vindt ze :}
Kan je mij vertellen waar je ze kan kopen Pleaseeeeeeeee :9~

Groetjes René

Ik ben begonnen de rechter pot te vervangen voor een kleine, zit niet zo in het zicht.
 
Gaan je remmen wel sneller faden omdat de remolie te heet wordt.
Remolie in potje wordt niet gebruikt bij het remmen en koelt zeker niet de remolie op het punt waar die gaat koken, namelijk bij je remblokken/klauwen.
Je kunt dus prima een kleiner potje gebruiken.


Andere vraag:
Weet iemand de afstand tussen de bouten waarmee de voetsteunen aan het frame zitten? Dan kan ik misschien mijn SC28 rem-schakelset gebruiken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan