MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
Denk dus maar een losse originele pulsgenerator te gaan kopen.... zo duur zal die niet zijn (hoop ik).
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Domme vraag achteraf: heb je dmv de krukas de nokkenassen in de goede positie gezet of ben je gelijk begonnen met alles los te trekken?
de 'pulsgenerator'waar je het T teken op zoekt lijkt me dieper te liggen als op de foto die ik gepost heb.
ik neem aan dat je hem niet achterstevoren terug gemonteerd hebt, en als die niet losgeweest is vraag ik me af of er niet iets overheen komt waar die T opstaat.
tenminste dat zie ik als ik naar de fotos kijk :
[afbeelding]
en op deze 'foto' :
[afbeelding]
zie je duidelijk dat de moer een stuk dieper ligt en er een kap/deksel overheen ligt waar zowel T teken als index teken opstaan.
als die rotor helemaal niet los is geweest staat hij gewoon goed, ontsteking tov krukaspositie bedoel ik dan.
En hoef je alleen maar te kijken op de tekens van de nokkenassen(tandwielen)
@Simon kunnen wij jouw FTP server ff misbruiken om een WPHB erop te zetten?
Thanx!Komt goed..Ik zal een login account maken en de details naar je sturen via PB..
Dit topic is nog nooit zo snel gegaan.
Ben ik nu aan het overpompen Weet iemand het antwoord op dit raadsel: hoe is het mogelijk is om de veervoorspanning kan stellen van de achterschokbreker? Ik zie dat ik het kan verstellen, maar het zo verstopt dat ik never nooit niet met een haaksleutel erbij kan komen zonder het één en ander weg te halen.Ik heb de "Honda_CBR1100XX_99-02_Service_Manual" van 142mb in pdf. Laat maar horen als je die nog niet op de ftp hebt staan.
Ben ik nu aan het overpompen Weet iemand het antwoord op dit raadsel: hoe is het mogelijk is om de veervoorspanning kan stellen van de achterschokbreker? Ik zie dat ik het kan verstellen, maar het zo verstopt dat ik never nooit niet met een haaksleutel erbij kan komen zonder het één en ander weg te halen.
Sorry, maar ik moet even eigenwijs zijn.....
Jullie moeten echt bij een veringspecialist langs, want de verhalen kloppen gewoon niet.
Veervoorspanning is een verkeerd benaamd begrip. Mensen denken hierdoor dat als ze de veer meer voorspannen, dat deze stijver wordt. Bij een lineaire veer is dat niet zo, hij blijft precies even stijf...... Het enige dat je doet als je de veer meer voorspant is de achterkant omhoog brengen waardoor de negatieve veerweg afneemt. Hij blijft precies hetzelfde veren, en op precies hetzelfde moment doorslaan als eerder.