gerkenator
MF veteraan
het gaat toch om het snelheids gevoel? wat op papier staat is niet belangrijk vind ik. is meer om te pochen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De carb-modellen en de eertste injectiemodellen (1999-2000) hadden inderdaad het meeste opgegeven vermogen. Op de testbanken klopt dat ook meestal vrij aardig................165 PK , misschien kan t wel. Frank zei eens dat de carb versies meer vermogen hadden.
Geen idee...Die van mij had in 2009 (was bj '97) nog steeds 151 op het achterwiel...is het ook niet zo dat na verloop van jaren het aantal pk's ook iets minder word?
Dat leerde ik wel ooit op de monteursopleiding ja. Omdat de verliezen groter worden door slijtage en veroudering zou je wat minder vermogen overhouden. Maar goed... Als t maar lekker rijdt, daar doen we t uiteindelijk allemaal om. (Anders moet je op een zeeschip gaan varen, die hebben 33000PK).
Heeft hier iemand een Dynokit in zijn motor? En loont het om een Dyno kitje in mijn bird te zetten? Winst qua comfort, verbruik oid?
Ja geregeld, maar deze was ik nog niet tegengekomen Merci beaucoupZoekfunctie wel eens gebruikt ?
MeanBlueMan in "Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic De..."
Ja, beste uitgave die je kunt doen voor een Bird, als je t mij vraagt.
Als je een carb versie hebt dan he...
Ben ik niet met je eens.Ja, beste uitgave die je kunt doen voor een Bird, als je t mij vraagt.
Als je een carb versie hebt dan he...
Ben ik niet met je eens.
Een setje goede veren doet veel meer voor de BB dan een Dynokitje.
Mee eens Frank,
een goede wegligging en een goede chauffeur doet meer dan pk's
ik vind de haakae ventielen de bestw investering. de winst die ik heb met bandenspanning controleren haal je met hyperproveren en een kitje niet meer in.
ik heb op allerlei versies proefgereden 97 er met kit en en hyperpro. 97er standaard. 2001 standaard en mijn 2001 met alles erop en eraan.
veren staan bij mij dan ook op 1 met vlak daarachter de powercommander. MBM zal denk ik vanwege zijn beroep aardig kunnen sturen op een tweewieler. kan maar een ding adviseren ga een proefrijden met hyperpro dan zal je denk ik ook voor de veren gaan.
onderschat een goede band niet. ik ga binnenkort de pirellis angel gt nemen na alle goede verhalen. ben erg benieuwd hoe dat is.
Ten eerste de WD40 weggooien (of alleen nog voor het schoonmaken van je velgen gebruiken). Contactspray kan, maar dat maakt de boel wel schraal. Daarna MOET je echt met bijvoorbeeld zuurvrije vaseline de boel insmeren, anders heb je binnen de kortste tijd weer problemen door corrosie.
Je kan ook een GOEDE multispray gebruiken zoals de Motorex Joker 440. Dan heb je geen nabehandeling nodig.
Ok bedankt voor de tip. Dacht dat WD40 het wondermiddel was voor alles Vraag is hoe ik kan vaststellen of mijn relay nu kapot is of niet of dat het ergens anders inzit.
Mijn '97-er carb heeft ook een dynojet stage 1 kit. Soepel lopen doet 'ie zeker, maar bij volgas dus ook te rijk volgens de testbank. Het verbruik bij deellast lijdt er niet onder want ik kan 1 op 20 halen. En er blijft een koppeldip tussen 4.500 en 5.500 tpm. De 150 rwhp injectiefiets die ze getest hadden, had die koppeldip overigens precies zo. Zal de VTEC zijn . En een knappe jongen die dat voelt want door die specifieke 1.000 tpm ben je bij een sprintje van 0-100 km/u waarschijnlijk in éénderde seconde heen.
Die veren discussie elke keer...
Geef nou gewoon eens gas mensen.
Die motor kan in standaard trim zoveel meer dan 1 ieder hier durft.