Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Iemand die een beetje centraal woont? :+
Jij woont wel blijkbaar centraal???
Ik zie in je profiel dat je woont in Sodom (van bbh Gomorra?) En dat dan in midden NL?
Bedoel je daar mee 1 van die refo kerkdorpen?? Achterberg, Uddel, Elspeet, Zwartebroek, De Valk of....................? Brrrrrrrrrrrrrr
Hel en verdoemenis is hier het leven! Alles wat plezier brengt dat is verboden. :X Alleen maar 'warke'.................
Nee, daar zou je de hond nog niet willen begraven!

Mss woon je wel in Achterveld (katholiek!), dat is idd een sodom tussen al die refo's?
(.......maar ook het enige lichtpuntje in dit zo donkere gebied!)

Wikipedia zegt: Sodomie= Dat is niet zo netjes! :r (zeer eufemistisch)
 
Laatst bewerkt:
Sodom ligt niet bepaald centraal. Maar t is hier wel lekker rustig :) Noord oost Groningen is t, maar jullie zijn welkom hoor :+
 
1409799


Ff weekje Terschelling. Lekker kamperen :)
 
Ik ga as zondag de 28 ste de kusttour met de vmtc rijden misschien zijn er hier nog geïnteresseerde? Om mee te gaan
 
Het is hier de plaatelijke motor club de veluwe motor tour club
Als je naar hun website gaat en gaat naar tour agenda dan vind je alle info
 
Wrs een heel plaatselijke gebeurtenis.
Waarom staat VMTC niet gewoon op de nationale motor-toer-kalender?
Willen zeker niet al te veel deelname :?
 
Ja he was de plaatselijke motor club maar er waren ook rijders van andere verenigingen ik ben om 09.00 van huis gegaan en was om 20.00 weer thuis . rondje van 310 km gemaakt het was een erg leuke dag😁😁😁😎
 
Veel wind dat zal nog wel meevallen.........................?
Ik reed deze week over de brug van 'De Grote Belt', dat is in DK tussen Funen en Seeland. Je rijdt dan 'midden op zee'.
Maakt mss niet veel uit, maar ik was met de FZ en niet met de BB. De FZ met zijkoffers/ topkoffer en rolbags.
Op hoogste punt van de brug rijd je op 65m hoog. (25e verdieping van een torenflat) Grootste overspanning is 1650m.
Als je omlaag kijkt, als dat lukt door de straffe bries, dan blijkt dat echt diep! Zeeschepen varen onder je door. Nee geen hoogte-vrees!

Hoe hoger je de brug op rijdt, hoe erger de winddruk wordt. Mijn snelheid was nog maar 50-60.
Maar dan komt het; Ineens rijdt je voorbij een pyloon en is de wind een paar tellen weg, maar ook daarna direct weer VOL terug.
Je zal begrijpen dat ik zo ongeveer de hele rijbaan gebruikt heb om dit op te vangen. Gelukkig reed ik langzaam!
Ik was blij dat ik aan de andere kant weer gewoon 'op aarde' was.

Hier een foto met goed weer. Toen ik er was kreeg ik juist een paar stevige buien te verwerken..................
1565515980995.png


2 jaar terug was ik met de auto op de Pont de Normandie (59m) le Havre-F..................dat leek toen veel minder heftig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan