Wow tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst, laten we dat maar weer eens proberen.
Helaas in 2018 weer plat gegaan
. Ik was overgestapt naar straat banden (pirelli corsa rosso 2), qua tijden zou dat moeten kunnen.
Dus rustig de sessie opgebouwd, toen ik wat aanzette was ik de motor gelijk kwijt (weer de haarbocht)
. Gelukkig de motor kunnen repareren en toch die dag nog wat sessies kunnen rijden.
Verder nooit echt vertrouwen gekregen in die band.
Bleef toch veel meer beweging in dan de supercorsa's, die paar euro's die ik heb bespaard in banden zijn teniet gedaan door schade. Al doende leert men.
Dit jaar maar weer op supercorsa's. Ook weer een nieuwe tyga demper besteld exact dezelfde als de eerdere (de eerste heeft het wel geteld 1 circuitdag volgehouden
).
Begonnen om de motor WEER op te bouwen. En weer een nieuwe koppelingsdeksel nodig (gescheurd, lekt toch iets)
en omdat die blokdeksel van de NC23 steeds zeldzamer worden gelijk maar wat bescherming voor de blokdeksels.
En nieuwe gaskabels, de oude was bij de bocht bijna doorgesleten door de twee valpartijen. Dus luchtfilterhuis eraf en toen kwam ik nog een probleempje tegen. De basis van het luchtfilterhuis waar ook de kelken op gemonteerd worden zag er toch een beetje anders uit dan ik mij herinnerde.
Owja het stuk wat afgebroken is, is er ooit al een keer aangelijmd (vraag maar niet hoe je dat ding kapot krijgt, was al zo toen ik de motor kocht). Waarschijnlijk nu door de val afgebroken. Een goede tweedehands heb ik nog niet kunnen vinden. Plan is om met kneedbaar staal het missende stuk er weer aan te plakken en vervolgens bij te werken tot alles weer in elkaar past en luchtdicht is. Ik heb er trouwens niks van gemerkt qua valse lucht ofzo, motortje liep gewoon nog goed.
Als iemand een andere oplossing weet houd ik mij aanbevolen.
Nog maar even een actiefoto in betere tijden.