Honda cr250 Bailey replica

ct350trx

Die hard MF'er
20 aug 2009
271
0
Belgie
Ik heb een honda cr250 van 2001 en wil er dus een Bailey replica van "proberen" maken. Nu het gaat niet juist hetzelfde worden want ik heb mijn wielen al zwart laten coaten.

Een foto van hoe hij eruit zag wannneer ik eraan begon

full
 
Laatst bewerkt:
Hey..leuk!! Ben benieuwd hoe dat gaat passen.

Succes!!!

Dat past natuurlijk van geen kanten. :) Ik ga er dus plastiek opzetten van een '06. De tank heb ik van een '02 en die past zonder aanpassingen. De luchtfilterkast heb ik van een '04 en daar moet je wel iets aan veranderen om het te doen passen. Daarna heb ik aan het frame aluminium busjes gelast waar de bevestiging komt van de '06 radiatorcovers. Hier kan je het zien op de foto. De oude bevestiging is er al af
full
 
Het zadelovertrek is er een van een '09 in het rood. Het stuurtje is een rental in het zwart.
Ik was van plan het frame en subframe te laten coaten in het zwart maar denk dat het een beetje te fel gaat zijn. Dus ga ik het borstelen dat het er terug "fris" uitziet. Het subframe moet ook aangepast worden om de zijnummerborden te laten passen

Nog een foto van de wielen met nieuwe spaken
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag het frame "geborsteld". Ziet het er terug wat nieuwer uit.
Foto is wel niet zo goed van kwaliteit

full
 
Tank en luchtfilterkast kosten mij samen 75€. Daarvoor had ik geen jonger model kunnen kopen.
En voor een 00-01 model heb je geen keuze voor een stickerset dus daarom de 06 plastiek
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nog wat verder gedaan.
Balhoofdlagers vervangen, de veringen hebben een revisie gehad en ben aan het wachten op de swingarm lagers en zuiger.

Een paar foto's

2zp6xxu.jpg


65o6k3.jpg


2vhubtv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de plastiek eens gepast en het zadel is ook klaar.
Enkel nog wachten op lagers.

jfdx7r.jpg


2zplblz.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan