Honda Dylan

siankayu

Rookie
18 jul 2008
2
0
Hallo Dylan rijders,

Heb even een vraag?
We willen een dylan kopen!!!
Heb 1 dylan rijder gesproken, had de dylan in 2002 nieuw gekocht.
Hij vondt de remmen en achtervering niet zo goed, maar was verder wel tevreden over de dylan.

Wat is jullie ervaring???

Groeten :]
 
Ik heb hem nu bijna 3 weken en ik ben er superblij mee. Al bijna 1300 km gereden en ik merk dat hij nu met +/- 3000 km op de teller een beetje loskomt en steeds beter gaat rijden. Ik heb er inmiddels een Puig scherm op gezet en dat werkt heel goed. Houd heel veel wind en regen tegen. Remmen en vering zijn voor mij prima. Ik moest even wennen aan de gecombineerde achter/voorrem, maar dat was na een paar dagen geen probleem. Ook met 2 personen er op. Ik lees wel veel klachten over de uitlaat, maar die is bij mij ook nog als nieuw. Ik heb de auto al 3 weken niet meer gebruikt en als de kinderen niet mee hoeven dan blijft hij voorlopig ook nog wel even staan.

Dus......................................kopen die Dylan!
 
hallo

wij hebben er ook een bevalt goed zolang je de 120 km/h stukken een beetje vermijd gaat het wel oke maar hij heeft wel wat min puntjes
-schokbrekers achter
-balhoofd wil nog wel een beetje speling krijgen
-en het brecket is ook niet van het beste ontwerp
-de uitlaat zit er bij die van ons daarintegen al 16000km op
-remmen zijn zeker niet de krachtigste maar voldoen
voor de rest een priema moterje in een leuk kompakt scootertje

veel fun grts :]
 
@ lr 110

Wat is er mis met de schokbrekers? en wat is het brecket? Ik heb er geen verstand van, maar ik wil er wel alles van weten!
 
Is me vertelt dat de achtervering snel op zijn eindpunt is.
(een zwakke vering)
 
Wij hebben een Honda Dylan. Prima scootertje, maar.....

Als je zoekt op het internjet naar onderdelen krijg je onderdelen voor puistenpuberscooters. Allemaal 50cc, en dan vooral de Peugeot's, Kymco's, Gelira's en dergelijke.
Onderdelen voor de 150cc Dylan zijn wat lastiger.

Als ik naar mijn lokale onderdelenhandelaar ga, kijkt hij mij wat glazig aan en vraagt: "Een Honda Dylan, zeg je ? Is dat misschien een scooter? :? "


Waar halen jullie onderdelen vandaan?
 
Wij hebben een Honda Dylan. Prima scootertje, maar.....

Als je zoekt op het internjet naar onderdelen krijg je onderdelen voor puistenpuberscooters. Allemaal 50cc, en dan vooral de Peugeot's, Kymco's, Gelira's en dergelijke.
Onderdelen voor de 150cc Dylan zijn wat lastiger.

Als ik naar mijn lokale onderdelenhandelaar ga, kijkt hij mij wat glazig aan en vraagt: "Een Honda Dylan, zeg je ? Is dat misschien een scooter? :? "


Waar halen jullie onderdelen vandaan?

Gewoon bij een motorzaak die de dylan verkoopt!!!

Kan je alles bestellen van kuipdelen tot uitlaten! heb er zelf een nieuwe teller raampje besteld die door andere was bekrast!!

De dylan scooter is voor een lichte scooter een makkelijk en practisch vervoers middel.
Hij ziet er ook nog best aantrekkelijk uit.
Wil je meer snelheid neem dan gewoon deze
piag.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan