Honda Harley Davidson Pan American

Totl

Noorderling
8 jul 2014
1.805
174
Zag hem vandaag voorbijkomen op de knmv facebook. Heb er geen topic over kunnen vinden en wist ook niet zo goed waar ik hem moest openen.

Pan American dus. een Allroader. Hij is aangekondigd voor 2020, ik vind het wel een gedurfde zet van HD, maar tegelijkertijd ook een ENORM lelijke motor. Beetje conflicterende gevoelens heb ik erbij.

39943663_2607927192566876_4761406143119491072_o.jpg


een BMW killer? :?

https://www.harley-davidson.com/us/en/motorcycles/future-vehicles/pan-america.html

Was wel benieuwd naar de meningen van motor-forum en ook wel benieuwd naar de eerste recenties in de toekomst van mensen die hem bereden hebben.

Discussieer :9


EDIT: shit, mijn titel opmaak werkt niet :z
 
Laatst bewerkt:
Kwa looks ben ik er niet kapot van, maar wellicht ziet de definitieve versie er anders/beter uit.
Maar vind het wel gaaf dat Harley met iets heel anders komt. Ze hebben ook een dikke sportieve naked laten zien en die is gewoon netjes. Nou maar hopen dat bij deze nieuwe fietsen de specs goed zijn. Het is een nieuw blok dus hopelijk zijn het geen zwaargewichten.

Deze lijkt technisch verder wel in orde, tubeless spaakwielen, brembo's

De Honda connectie zie ik nie zo :N
 
de honda connectie was vanwege de naam. pan european, pan america? GET IT? :+

ik hoop idd dat ze de koplamp toch even andere styling geven, verder vind ik 'm wel bruut.
Als ie qua onderhoud ook competitief is met de 'adventures' van de andere merken, dan denk ik dat je er een prima motor aan hebt zo afgaande op de eerste indruk. :]

het is iig duidelijk dat HD probeert een andere doelgroep aan te spreken, ook met hun aangekondigde electromotor.
 
de honda connectie was vanwege de naam. pan european, pan america? GET IT? :+

ik hoop idd dat ze de koplamp toch even andere styling geven, verder vind ik 'm wel bruut.
Als ie qua onderhoud ook competitief is met de 'adventures' van de andere merken, dan denk ik dat je er een prima motor aan hebt zo afgaande op de eerste indruk. :]

het is iig duidelijk dat HD probeert een andere doelgroep aan te spreken, ook met hun aangekondigde electromotor.

ach so...dat gedrocht, zo lelijk is deze Harley nu ook weer niet :P , ik ben niet zo van toerbrommerds/bankstellen/vollekuipkofferrommel ;)

edit....hier die andere, vind em wel te pruimen. 8-)

Harley-Davidson-Streetfighter-975-10.jpg

001-27.jpg
 
Laatst bewerkt:
... en de derde nieuweling, de Custom:

fv-custom.jpg


Ben benieuwd wat voor bijnaam die nieuwe koppen gaan krijgen... Astrohead?
helmet-emoticon.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem nu een paar keer gezien. 1e keer dacht ik, nee, niet echt. Nu aan gewend en denk ik ja, toch wel. Weer wat anders dan de een GS al dan niet met een A. In het verleden een Buell gehad, ik heb nog steeds een zwak voor de producten uit Milwaukee. Ben benieuwd of de Pan America aanslaat in Europa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan