Honda Hawk: tellerplaat van mp/h naar km/u

annielennie

MF'er
21 jun 2007
172
0
Ik ben in bezit van een Honda Hawk waarbij op de cockpit/toerenteller de aanduiding van snelheid in miles per hour is. Weet iemand óf en hoe ik dit kan veranderen naar km/u.. Zijn er stickers voor gemaakt bijv.? Of welke andere toerenteller zou passen?
Op het NTV/Hawk topic krijg ik weinig reactie (vakantietijd denk ik ;-). Misschien dat iemand mij hier verder kan helpen.
Heb al aardig wat gezocht maar kan niet veel vinden. Ben niet zo creatief dat ik zelf met photoshop en stickerboer in de weer ga vrees ik.
Thanx! Greetz Anne :)
 
Dat topic had ik al gevonden, maar ik ben niet zo creatief met tekenprogramma e.d.
Vraag me af of er door anderen al stickers voor gemaakt zijn of wellicht een andere cockpit/teller die past.
 
Vraag ff bij diverse motor-sloop bedrijven of ze de cockpit of teller-aanduidingen hebben liggen van een europeese hawk van het bouwjaar van jouw hawk...grote kans dat je deze er gewoon in kan monteren en wel de goede snelheid in km/u aangeeft...
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats stond er eentje met km/u aanduiding, dat blijkt de teller van een Revere (de voorloper van de NTV; het broertje van de Hawk) te zijn. Dan weet ik iets gerichter waar ik naar uit kan kijken :-) En ook schijnen er wel stickers voor de Hawk te zijn, komen soms op Ebay voorbij.. we'll keep on searching :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan