The Master FK
MF'er
- 7 mei 2020
- 97
- 18
Wat ik niet snap is waarom dit nergens beschreven staat kan nergens vindenHeb geen idee of dat bij mijn ook zo is, ik heb nog geen getal links gezien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik niet snap is waarom dit nergens beschreven staat kan nergens vindenHeb geen idee of dat bij mijn ook zo is, ik heb nog geen getal links gezien.
Wat ik niet snap is waarom dit nergens beschreven staat kan nergens vinden
Dat snap ik, ga het ook uitproberen, wat ik bedoelde was dat dit nergens gedocumenteerd staatHet gaat om dezelfde teller waar ook je kilometerstand en eventueel je trip A/B word aangegeven. Diezelfde teller verspringt automatisch naar ''0.0'' wanneer je tank bijna leeg is. Je zou dus door kunnen rijden tot ongeveer 3.0. Bij een 2011+ model met volledig digitaal dashboard werkt dit zo
Ik, maar voor welke model is dezeAls iemand nog een windschermpje zoekt, ik heb er één te koop voor 35 euro.
Hoi vraagje ik heb sinds dit weekend een Honda hornet bouwjaar 2007. Alleen zit er een kofferrek achterop en zaten de originele handvaten voor de passagier er niet meer bij
Heeft iemand enig idee waar je de handvaten kan bestellen?
Heb me suf gezocht maar kan ze nergens vinden.
Hallo Gefeliciteerd met je motorBedankt! En dat klopt. We zijn eerst naar Boxtel gereden voor die eerste maar daar aangekomen bleek hij niet in de staat te zijn die ons was verteld. Hij had buiten gestaan zonder hoes, al ruim een half jaar, dat was duidelijk aan de motor te zien. Eigenlijk was ik toen al klaar maar na een motorische check wist ik het zeker. Hij wilde niet aan, liep nadat hij eindelijk aan ging echt voor geen meter (waarschijnlijk oude brandstof) en volgens de kennis die mee was en er een rondje op heeft gereden reed hij ook voor geen meter. De tank was overgespoten net als het voorspatbord. Eigenlijk nadat we alles bij elkaar op telde hebben we besloten het niet te doen.
Die kennis stelde voor om toch naar die in Raalte te rijden en alhoewel deze ook niet perfect is (wat beschadigingen aan de buitenkant) is hij motorisch wel super. Liep als een zonnetje. Vanwege de beschadigingen ook nog best wat van de prijs af kunnen halen en hij mocht uiteindelijk voor 2000 euro mee.
Nu ben ik op zoek naar (originele) spiegels en een originele uitlaat. De aftermarket spiegels die er nu op zitten zien er misschien leuk uit, maar je ziet echt amper wat. Niks voor mij. Er hangt nu een arrow uitlaat onder, maar ook die mag plaatsmaken voor het origineel. Dus mochten jullie nog wat weten
Ik, maar voor welke model is deze
Dom gedoe allemaal maar op het moment ligt hij uit elkaar om de kleppen te stellen en vervangen als ik het goed zeg? Hopelijk loopt hij hierna wel zoals het hoort, want daar is hij mee gestopt. Hij liep wisselend zo onzuiver dat hij met regelmaat uitviel.Wat is er aan de hand met die motor dan?
Vandaag gereden om te kijken hoever ik nkg kon, bij vertrek begon het bij de laatste streep te knipperen, dus dacht van dat het ieder moment over zou gaan naar iets anders, dus rijden en telkens de indicatie in de gaten houden, maar bleef maar rijden en rijden, begon trip teller 250 en uiteindelijk bij 290 km toch nog getankt, dus niet kunnen zien wat er na knipperen van laatste streep zou komen..Het gaat om dezelfde teller waar ook je kilometerstand en eventueel je trip A/B word aangegeven. Diezelfde teller verspringt automatisch naar ''0.0'' wanneer je tank bijna leeg is. Je zou dus door kunnen rijden tot ongeveer 3.0. Bij een 2011+ model met volledig digitaal dashboard werkt dit zo
320km?? Dat is geen 900, met moeite de 210km. Ik rij vaak snachts dus wel op hoge snelheid. Laatst ging het reservelampje branden bij de 186km.
Moet je dan zodra die begint met knipperen op de trip teller knop drukken?Het knipperen geeft volgens mij aan hoeveel liter je in de "reserve" zit... Daarom stopte ik bij 3.5. Ik denk dat je er tegen aan zat qua knipperen. Hij begint overigens op 0.0.
Ik haal soms tot wel 320km als ik zuinig rijd. Dat komt niet vaak meer voor trouwens...
Dat is niet duur voor een 900!Voor wie overigens nog een mooie Hornet 900 zoekt: Honda CB900F Hornet 2003
Ik rij het meest op mijn cb500 scrambler ,de 900 is echt om me te misdragen.Dat is niet echt zuinig idd. Ik rijdt met de 900 gemiddeld rond de 285 km voor ik ga tanken. Dat is dan wel grotendeels binnendoor dus geen mega hoge snelheden.
320km?? Dat is geen 900, met moeite de 210km. Ik rij vaak snachts dus wel op hoge snelheid. Laatst ging het reservelampje branden bij de 186km.