Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
En die van mij staat er nog niet eens bij :(
Dus dat maakt 51 600cc

Foto ?? Misschien ben je er tussendoor geglipt :~)) O-) O-) O-)

Heb ondertussen je blacky, van je motorstekprofiel gepikt, en hier toegevoegd. op het OP.
 
Laatst bewerkt:
We zijn u aangeland op pagina 99, als iemand zich geroepen voelt om het stokje over te nemen, dan mag dat. Zo niet dan plak ik er nog 100 pagina bij.
 
Voor de statistieken, op het moment 50 600cc Hornets en 16 900cc Hornets op het OP.

Welke lijst wordt er gehanteerd?
Ik sta hier waarschijnlijk nog ergens onder de naam dietman maar dat wachtwoord ben ik kwijt en mailadres die daarbij hoort heb ik ook niet meer.

Op de lijst uit het 1e deel:
68.DietMan...........................................CB600
 
Welke lijst wordt er gehanteerd?

Goedemorgen Diederik,

((((((de lijst uit de openingspost, jij staat daar niet tussen, als je een fotootje post dan voeg ik je opnieuw toe.)))))



Ik sta hier waarschijnlijk nog ergens onder de naam dietman maar dat wachtwoord ben ik kwijt en mailadres die daarbij hoort heb ik ook niet meer.

Op de lijst uit het 1e deel:
68.DietMan...........................................CB600
 
Laatst bewerkt:
Voor de statistieken, op het moment 50 600cc Hornets en 16 900cc Hornets op het OP.

Beste Henk,

je mag er 49 van maken (600 cc), want ik heb de Hornet vorige maand ingeruild voor een witte Honda Crossrunner. 8-)

Foto volgt spoedig.

Gr. Prickie
 
GroteFoto-MNS84PIG.jpg



Maar ik zal je de oplossing geven, jij hebt berichten op 50 staan per blad en ik op 25 per bladzijde.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt bij voorkeuren aangeven hoeveel berichten je wilt weergeven op een pagina.
Standaard is dit 25 (dus 100 pagina's per topic). Pneumo heeft dit ingesteld op 50 (50 pagina's per topic).

Zo, dan kan iedereen weer rustig slapen. :+ :z
 
Goedendag, even een aantal dagen niet meer op het forum geweest. Vorige week toch eindelijk maar eens de ketting gepoett en gevet. Wat gaat dat toch allemaal snel bij een motor, zeker als je overal makkelijk bij kunt :D

Helaas geen goede voorspellingen voor dit weekend :( Overigens vroeg ik een x aantal pagina's geleden of iemand iets wist om het spruitstuk weer glanzend te krijgen. Ik heb zaterdag bij Louis 1 of ander goedje gekocht dat hier speciaal voor gemaakt is. Ik moet het nog gebruiken maar ik zal wel even laten weten of het ook echt werkt.
 
Goedendag, even een aantal dagen niet meer op het forum geweest. Vorige week toch eindelijk maar eens de ketting gepoett en gevet. Wat gaat dat toch allemaal snel bij een motor, zeker als je overal makkelijk bij kunt :D

Helaas geen goede voorspellingen voor dit weekend :( Overigens vroeg ik een x aantal pagina's geleden of iemand iets wist om het spruitstuk weer glanzend te krijgen. Ik heb zaterdag bij Louis 1 of ander goedje gekocht dat hier speciaal voor gemaakt is. Ik moet het nog gebruiken maar ik zal wel even laten weten of het ook echt werkt.

Er zijn al dingen over geschreven in het forum, dus even terug bladeren.
 
Je kunt bij voorkeuren aangeven hoeveel berichten je wilt weergeven op een pagina.
Standaard is dit 25 (dus 100 pagina's per topic). Pneumo heeft dit ingesteld op 50 (50 pagina's per topic).

Zo, dan kan iedereen weer rustig slapen. :+ :z

Wij hadden elkaar overlapt.
 
@Henk1959: Ik las toen inderdaad ook wat reacties over polijsten etc maar als het met een spray ook werkt des te beter toch? :)
 
@Henk1959: Ik las toen inderdaad ook wat reacties over polijsten etc maar als het met een spray ook werkt des te beter toch? :)

Zou mooi zijn als het zo gemakkelijk zou gaan, ik ben benieuwd, houd ons op de hoogte van het resultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan