Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
full
 
Goedemorgen Hornettiers
Hebben jullie mischien het antwoord op mijn vraag ?
Soms gaat mijn Hornet (met een harde knal) in zijn 1ste en 2de versnelling en anderekeer weer niet
Ik zou niet weeten wat ik verkeerd doe hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat ik hier aan kan doen

Groeten uit Eindhoven

En is je probleem opgelost, heb je ook gekeken of de ketting niet te los staat. Het kan ook zijn dat je hem niet genoeg doorduwd op het pookje. Naar de eerste versnelling klackt, altijd is vrij normaal.
 
Laatst bewerkt:
En is je probleem opgelost, heb je ook gekeken of de ketting niet te los staat. Het kan ook zijn dat je hem niet genoeg doorduwd op het pookje. Naar de eerste versnelling klackt, altijd is vrij normaal.

Ik heb de Hornet na laten kijken door dealer en kon niks vinden
Alles in orde zij hij pas als je niks hoort tijdens het schakelen moet je je druk maken
of naar de oorarts mooie gast die dealer

Bedankt Henk1959 voor het mee denken
 
Ik heb de Hornet na laten kijken door dealer en kon niks vinden
Alles in orde zij hij pas als je niks hoort tijdens het schakelen moet je je druk maken
of naar de oorarts mooie gast die dealer

Bedankt Henk1959 voor het mee denken
Ik heb het ook gehad maar ik moet zeggen dat ik het al een tijd niet meer gehoord heb.
Ik heb een hornet S uit 2003
 
Hallo hornet liefhebbers.

Tijdje niks laten horen maar zit druk in een verbouwing dus weinig tijd
zit er voorlopig ook niet meer in om veel te rijden dus is er nog iemand die intresse
heeft of iemand weet die mijn mooie zwarte hornet 900 van 2004 wil kopen.

M.V.G Mark.
 
Goedemiddag allemaal!

Het is eindelijk zover en mag me ook bij de hornet liefhebbers toevoegen. Heb inmiddels een hornet van een forumlid kunnen overkopen. Grote beurt gegeven en hij kan er weer heerlijk tegen aan. Het is nu alleen nog hopen dat het mooie weer wat langer blijft :)

Fototje:
full


Gr,
Daniel
 
Irritant zo'n spijker in de band, dan ben je gauw een dag eerder in Nederland :/

Gelukkig had men bij het hostel nog een thuiskomertje voor me, anders werd het morgen pas...
 
Ik ben vandaag met de Hornet naar de Nurburgring Nordschleife gereden. Samen met wat (auto) vrienden. Geen laps op het circuit gereden wegens te druk maar wel heerlijk genoten van de wegen rondom het circuit :-)
 
Daar wil ik binnenkort ook nog een keer naar toe, waarschijnlijk op een vrijdag.
 
Goede avond motorduivels, stond na mijn werk voor een moeilijke keuze, of een lekker rondje rijden, of een paar heerlijke koude kletskoppen, this toch het laatste geworden :~))
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan