Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele vette fiets. Heb je een grotere foto?

Bij deze:
201207211518372.jpg


:)
 
Voila, ik een toertje doen. Van Hasselt naar Beringen, lekker binnendoor. Eens zien voor een bluetooth headset voor in de helm ;-)
 
.
full
.
full
.
full
.
full
.
full
.
full
.
full
.
full

.
full

.
full


.
full


.
full


.
full


This warm op de werkbult, maar met deze ventilators, merk ik wel wat verschil. hahaha
 
Laatst bewerkt:
Voila, ik een toertje doen. Van Hasselt naar Beringen, lekker binnendoor. Eens zien voor een bluetooth headset voor in de helm ;-)

Past waarschijnlijk niet in de helm, maar met ons maandelijkse familie uitje naar de Action (jaja, daar kom ik maandelijks met vrouw en kinderen, vooral voor de spuitbus siliconenspray) zag ik een Bluetooth oortje voor nog geen 7 euro. Had ik toch nog te veel betaald met 14 euro bij IBOOD....... :Y
 
he ik wil daar ook misschien naartoe last minute waar heb jij gezeten enige tips

Wij hebben in Lazise(vinden wij het mooiste stadje) gezeten 4 km van peschiera,dat is het uiterste zuiden van het gardameer....
Ga je naar het noorden bij Riva dan heb je meestal wat kouder weer en meer kans op regen en stukken koeler, want daar zijn meer bergen...(Daar ben ik de afgelopen 2 jaar geweest)...

Wat nog mooie plaatsjes zijn is Garda/Bardolino en Sirmione.... ;)
 
Past waarschijnlijk niet in de helm, maar met ons maandelijkse familie uitje naar de Action (jaja, daar kom ik maandelijks met vrouw en kinderen, vooral voor de spuitbus siliconenspray) zag ik een Bluetooth oortje voor nog geen 7 euro. Had ik toch nog te veel betaald met 14 euro bij IBOOD....... :Y

De Action is een zalige winkel !
Hun micro vezel doekjes zijn best goed en erg goedkoop.
Ze hebben ook haargel die heel goed is, van die blauwe potten (was handig tot ik een coupe-helm aangemeten heb) ;-)

Ik heb trouwens een bluetooth headset gevonden. Ik bedoelde echt iets om in te bouwen in de helm. Het is een Sena SMH10 geworden. Ineens een paar gekocht om met de vriendin te tetteren.
Ze heeft gisteren ook een nieuwe helm gekocht. Een open Caberg dingetje, 40% korting *O*
 
Ziet er LEUK uit, was hij duur?

Ik heb net geen 400 euro voor 1 paar betaald.
Op zich veel geld, maar je krijgt er wel wat voor terug. Deze set gaat behoorlijk luid (handig voor als je met oordoppen rijdt) en staat bol van de functies.

Het belangrijkste voor mij waren:
- deftig geluid voor muziek te beluisteren
- eenvoudig te bedienen
- betrouwbaar

Hij doet alles wat ik van hem verlang, alleen moet ik wel nog even oefenen om alle commando's onder de knie te krijgen ;-)
Ik vind het alleszins een aanrader !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan