Honda Hornet Meeting 2015!

welke dag?!

  • 9 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 16 mei

    Stemmen: 1 6,3%
  • 23 mei

    Stemmen: 3 18,8%
  • kan allemaal

    Stemmen: 12 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Hé Hallo, Gezien we altijd nog mooi weer gehad hebben en wat eigelijk ook wel een beetje bij zo'n dag hoort zeg ik met 55 % kans op neerslag en een temperatuur niet hoger dan 12 graden verplaats het maar. Als je na de langere tijd verwachtingen kijkt is het verstandig om het 2 weken te verplaatsen.
En plan het dan weer gewoon op een Zondag, zoals het voorheen ook was.

Ik hoor het wel, misschien vanavond iemand de knoop door laten hakken.
verneem ik niks en de weersverwachting blijft zo, dan ben ik er gewoon bij.

Jammer dat Piet Paulesma geen hornet heeft, dan wisten we hen zeker !!

Mijn dankt gaat uit naar de jongens die hun energie er ingestoken hebben om
het ons naar het zin te maken, jammer dat dan net het weer niet helemaal mee zit.
Maar goed, laten we nog even hopen. Niks is zo veranderlijk dan het weer !!
 
ik zeg lekker vanavond/morgen ochtend kijken..
wat mij betreft kan het gewoon doorgaan hoor. :P
mijn weer app zegt morgen 20 % kans op regen. Beetje regendreiging wordt ik niet bang van.
 
Laatst bewerkt:
Er wordt gezegd, ochtend wat motregen en in de middag droog!
Misschien wat doorschuiven naar 1 uur meeten? Het is lang licht:)

Ander weekend maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.
 
Hmm, mijn app zegt ook 20% kans, maar idd maar 13 graden ofzo.

Volgende weekis het 80% kans op regen. Week daar weer na schijnt het kwik wel rond de 20 te zitten. Heb het liefst natuurlijk dat het wat warmer is en iig droog, rijd altijd stuk prettiger vooral met een groep.

Anders word het nog later plannen eventueel wil je meer zekerheid hebben qua weer, naar een zomermeeting oid.
 
Hah ja mij maakt het ook niet veel uit. Maar meeste hier heeft 't liever toch warmer + zekerheid dat het droog is volgens mij :P
 
ong 136 km geloof ik.. als je er zat van bent kun je natuurlijk altijd tussentijds afhaken.. ;)

voorals nog is er nog niks besloten wbt het weer ed dus ben ik er ook bij! :] :]
 
Jammer heren, ik ben al twee dagen verkouden en aangezien het koel en vochtig word
morgen blijf ik toch liever thuis.
Hoop dat het verzet word naar een andere dag, en anders iedereen veel plezier
morgen. :]

Groetjes Joep.
 
Ik ga er morgen ook niet bij zijn. Hier geven ze zwaar bewolkt en 80% kans op regen van 's morgens tot in de namiddag. Aangezien ik dik 140km moet doen eer ik aan het vertrekpunt ben , ga ik passen. Ben niet vies van een beetje regen maar heb geen zin om doorweekt heel de dag rond te rijden. Hopelijk volgende keer beter. Voor degene die wel gaan :] :]
 
Toch maar een zomer (iig warmere) meeting van maken dan?

Meerdere moeten een flink stuk rijden door eventuele regen en dan nog de route rijden in nat pak kan me er wat bij inkomen dat mensen hier geen zin in hebben.

-edit-
Volgens buienradar Buienradar.nl - neerslagradar voor komende 3 uur en 24 uur is het grotendeels van de dag iid wel regenachtig
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik kan zien op buienradar, als ik ingeef, 's hertogenbosch. Valt er alleen om 12 uur 0,3mm regen, dat is ook 3x niks. Motorpakken zijn toch waterdicht althans mijne wel...

Ik ben er gewoon bij! Paar druppels regen ga je niet dood aan zeg ik dan maar
 
Meerdere komen volgens mij vanuit 't noorden/westen, daar begint 't al vroeg iig en trekt door naar 't oosten
 
Laatst bewerkt:
Toch maar een zomer (iig warmere) meeting van maken dan?

Meerdere moeten een flink stuk rijden door eventuele regen en dan nog de route rijden in nat pak kan me er wat bij inkomen dat mensen hier geen zin in hebben.

-edit-
Volgens buienradar Buienradar.nl - neerslagradar voor komende 3 uur en 24 uur is het grotendeels van de dag iid wel regenachtig

Prima, in dat geval meld ik mij bij deze af en meld ik me aan voor die mooie zomerse dag die ook vast weer gaat komen. :)
 
Naast het gedoe over regenverwachting heb ik nog steeds geen verzameltijd gehoord. Als het doorgaat morgen, welke tijd verzamelen in Meteren?
 
Half 11 verzamelen, +/- 11 uur rijden. Dacht dat ik dit in de startpost had gezet, zo te zien niet. sorry!

ff afwachten op nog wat meer reacties hopelijk, anders probeer ik asap een beslissing te nemen.. wil liefst natuurlijk zoveel mogelijk mensen aanwezig hebben
 
Laatst bewerkt:
Komt er iemand uit de buurt van Gouda die zin heeft om niet alleen die kant op te rijden? Bij redelijk/goed weer (lees: asfalt droog) pak ik op de heenweg nog een stukje Lekdijk mee tot Vianen.

Danke Brembi!
 
Laatst bewerkt:
Ik moet ook 140km rijden vanuit zuid-limburg.... Hoop op niet teveel afmeldingen, heb er wel zin in!

2 afgezegd en +/- 4 neigen naar afzegging ivm weer. daarom misschien leuker als het weer wat beter is en we weer met een grotere groep zijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan