Ik ben de eerste eigenaar zeer dankbaar dat hij deze in 2009 geimporteerd heeft uit Duitsland. De technische staat is uitstekend. De vorige eigenaar heeft er goed voor gezorgd en met maar 5800km op de klok oogt en rijdt 'ze' als nieuw.
Hopelijk zijn er op het forum enkele enthousiastelingen die deze post kunnen waarderen.
Deze Innova heeft in ieder geval een leven van toerritjes voor de boeg. Het is zo relaxed rijden met de semi automatische 4-bak. Een briljante uitvinding wat mij betreft. De voordelen van een automaat en de rijbeleving van een geschakelde motor.
Ik heb de hele dag met een smile van oor tot oor rondgereden..
Dank je.
Ze zitten uitstekend. Ik kan er makkelijker lang op zitten dan op mijn Honda PCX.
Vandaag weer een 100tal kilometers gemaakt. B-wegen zijn een peuleschil en als je geen haast hebt is de snelweg prima te doen.
Onderweg een paar onverharde fietspaden meegepakt en dan merk je meteen dat de Honda zich daar prima thuis voelt. Lekker klein en wendbaar.
Echt een werkpaard. Geen wonder dat heel Azië er met het hele gezin op rond rijdt.
Technisch gezien is dat ding ook nog eens degelijk gebouwd hoor. Geen flutmaterialen gebruikt. Alleen al de kickstarter. Dat is een degelijk ding. Daar kunnen fabrikanten als Piaggio een puntje aan zuigen.
En dat verbruik.. een lachertje. Ruim 1 op 50 en dan toch flink de vaart erin hebben.
Al met al een happy-owner!
De zithouding is veel rechterop en heel goed vol te houden. Ik heb hem in de kop van Noord Holland gekocht en ben ermee via de snelweg naar Eindhoven gereden.
Ongeveer 160km in 1 ruk. Een beetje harde kont van het zitten maar geen enkel probleem.
Je moet geen haast hebben. Tussen het beroepsverkeer is dan je plaats. Zeker met tegenwind of bruggen mag je blij zijn als je de vrachtauto's bij kunt houden.
Qua remmen heb je niet te klagen. Met de remschijf voor en trommel achter kun je aardig remmen. Doet niet veel onder voor de PCX.
Qua koppel wel. Je hebt met de powerband te maken dus als je in de verkeerde versnelling zit heb je pech. Daarom leent de Innova zich het beste voor de buitenwegen.
De PCX is perfect in de stad omdat je altijd het hele vermogen bij de hand hebt. Zeker als je tussen het verkeer doorrijdt en het stoplicht springt op groen. Dan wil je even snel wegwezen tussen die auto's