Honda MSX125

Ik snap wat je bedoeld, maar ik zou daar echt andersom over denken _O-
ja, maar voor mijn normale motor zou ik daar ook zo over denken (Buell), die will ik lichter krijgen.

Maar de MSX is zo enorm licht en "gevoelloos"... beetje meer "bite" kan geen kwaad ;)
 
Hey vraagje, (na een lange tijd stil geweest zijn op dit forum en ook qua motor gebruik. Heb ze nog wel, maar staan onder een dikke laag stof...nu maar weer keer uit stalling halen. O-))
Waar heb jij de Kitaco veren gehaald? en scheelt dit veel met standaard? Want ik vind de voorvering van m'n 2018 model erg soft, dacht al aan dikkere olie. Maar andere veren lijkt mij beter.

En voor de clutch springs waar heb je deze gekocht (ik had nog aan hayabusa clutch springs gedacht) en heb jij dan ook een sterkere clutch lifter plate gekocht of origineel?
De Kitaco veren schelen gigantisch veel (ik heb de 7KG versie, die zijn ook wel echt stug, maja, ik ben zwaarder dan mn MSX :p) en zijn een echte aanrader.
Voorvork uit elkaar halen stelt niet enorm veel voor, alleen even in de gaten houden dat de onderkant met linkse schroefdraad (en borgmiddel) vast zit.
Ik heb het tooltje zelf gemaakt door een stukje 40mm (ofzo) buis in de lengte doormidden te slijpen en op ieder schaaltje een M6 moer gelast waar een boutje in kan. Geheel vervolgens tussen de bankschroef pletten, onderpoot heet stoken en uit elkaar rukken.
Ik snap wat je bedoeld, maar ik zou daar echt andersom over denken _O-
Ik heb ook sterkere veren (en schroefdraad getapt in de niet gebruikte bevestigingen van de onderste plaat zodat ie met 6 bouten vast zit ipv 3) en de koppeling is nog steeds enorm licht. Origineel is echt een gevalletje TE licht.


Tooltje in paint:
MSXtooltje.png
 
ja, maar voor mijn normale motor zou ik daar ook zo over denken (Buell), die will ik lichter krijgen.

Maar de MSX is zo enorm licht en "gevoelloos"... beetje meer "bite" kan geen kwaad ;)
Ja inderdaad, puur voor wat meer gevoel te krijgen.
De koppeling slipt op zich niet. Het is meer door het gebruik of de bestuurder zelf dat het kan gebeuren.
Ze is zo licht dat je weinig gevoel hebt en de kans bestaat dat je hem zelf laat slippen door iets te laat te lossen. Had dit ook met mijn crf250l.

Denk ook niet dat ze zal slippen met wat meer vermogen , zolang het geen big bore cilinders aan te pas komen.

Ik ben de veren van de koppeling en vork gaan halen bij Motorkit in Luik Belgie.

De vork uitlekaar halen vond ik op zich geen super moeilijke job, maar het blijft toch de vervelenste vork die ik ooit uitelkaar heb gehaald om gewoon veren te kunnen steken of demper te kunnen aanpassen.
De onderkant warm stoken met hete lucht en dan tegen de klok losdraairen kreeg ik niet alleen gedaan. Hiervoor heb ik hulp moeten inroepen om alles goed vast te houden. Een goede bakschroef is echt wel nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een gasbrander gebruikt, maar een heteluchtpistool moet het uiteindelijk ook mee lukken, punt is dat er loctite op de schroefdraad zit en die moet vrij heet worden om los te komen.
 
De Kitaco veren schelen gigantisch veel (ik heb de 7KG versie, die zijn ook wel echt stug, maja, ik ben zwaarder dan mn MSX :p) en zijn een echte aanrader.
Voorvork uit elkaar halen stelt niet enorm veel voor, alleen even in de gaten houden dat de onderkant met linkse schroefdraad (en borgmiddel) vast zit.
Ik heb het tooltje zelf gemaakt door een stukje 40mm (ofzo) buis in de lengte doormidden te slijpen en op ieder schaaltje een M6 moer gelast waar een boutje in kan. Geheel vervolgens tussen de bankschroef pletten, onderpoot heet stoken en uit elkaar rukken.

Ik heb ook sterkere veren (en schroefdraad getapt in de niet gebruikte bevestigingen van de onderste plaat zodat ie met 6 bouten vast zit ipv 3) en de koppeling is nog steeds enorm licht. Origineel is echt een gevalletje TE licht.


Tooltje in paint:
Bekijk bijlage 1715301
Hey onwijs bedankt voor de uitleg en het plaatje van de "tool" :)

Ik ga even kijken waar ik de veren kan halen. Ik zal zo even kijken op motorkit idd. Maar ik ben niet zo heel zwaar 70kg denk ik met motorkleding aan. Dus zou ik niet gewoon dikkere olie kunnen proberen?

Ik heb nu wel een andere clutch lifter plate besteld en kitaco 60% veren (via amazon). Hopelijk komen die nog voor februari binnen. En ben dan ook van plan 3 extra schroefdraden te tappen in de clutchbasket voor extra stevigheid.
 
In begin september een rode grom besteld....
Vandaag gebeld naar de dealer, of ze al een peil datum hebben voor het ding(etje)..
Morgen terug bellen, betreffende man van inkoop was afwezig...


Ben benieuwd.. op Amerikaanse fora zie je ze binnen druppelen de laatste maand..
 
Tsja, "gewoon" bij de Honda dealer bestelt, heb eerder daar een Honda motor gekocht.. Prettige ervaring, ook toen er een achterlager slecht bleek na wat maand getuft te hebben,Had miniem speling, viel me op bij ketting spannen... Even gebeld, en meteen voorzien van 4 nieuwe lagers, tijdens een kopje chocomel... Was jong gebruikte motor, maar wel met 6 maand garantie...
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Bel ik vandaag.... blijkt die net vanmiddag binnen gekomen te zijn! Er waren 3 binnen gekomen, en die van mij zat er ook tussen, meende hij, Na controle bleek die ene rode idd van mij te zijn!

Heb inderdaad 5 jaar garantie, op de Grom. Moest even een week van te voren bellen, waneer ik hem op wilde halen, want dan konden ze het kenteken aanvragen.... Gezien ik hem echt moet terug rijden, moet het iig even met droog en redelijk weer... want ben daar wel een middag mee zoet! Deze week gaan ze bezig hem rijklaar te maken, en de lijstjes bij langs lopen, voor de checks en dergelijken..

Kom op met dat mooie weer!
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Bel ik vandaag.... blijkt die net vanmiddag binnen gekomen te zijn! Er waren 3 binnen gekomen, en die van mij zat er ook tussen, meende hij, Na controle bleek die ene rode idd van mij te zijn!

Heb inderdaad 5 jaar garantie, op de Grom. Moest even een week van te voren bellen, waneer ik hem op wilde halen, want dan konden ze het kenteken aanvragen.... Gezien ik hem echt moet terug rijden, moet het iig even met droog en redelijk weer... want ben daar wel een middag mee zoet! Deze week gaan ze bezig hem rijklaar te maken, en de lijstjes bij langs lopen, voor de checks en dergelijken..

Kom op met dat mooie weer!
Gefeliciteerd!! Ik wacht geduldig af tot april 🧐

Voor die 5 jaar garantie moet ie wel elk jaar een beurtje krijgen bij de honda dealer.
Ik ben er nog niet over uit, aangezien ik dat allemaal makkelijk zelf kan. En de grom geen reputatie heeft kapot te gaan.
 
Eerste jaar of 2 jaar,, dan geloof ik het wel... maar ja zo duur is onderhoud ook niét...
Dus ja, twijfel... zit meer met het feit dat ik dat rot eind moet rijden...

Maar ja dat aanbod om een demo fiets van hun mee te krijgen, tijdens het wachten, maakt ook weer veel goed...
En de chocomel is ook dikke prima... keuzes... keuzes...
 
Laatst bewerkt:
Het idee van een grom begint toch wel een beetje bij me te kriebelen, zeker gezien m'n nieuwe woonsituatie. Misschien als ik tegen een mooie deal aan loop dat ik er wel voor ga. Het lijken me echt leuke machines!
 
Eerste jaar of 2 jaar,, dan geloof ik het wel... maar ja zo duur is onderhoud ook niét...
Dus ja, twijfel... zit meer met het feit dat ik dat rot eind iet rijden...

Maar ja dat aanbod om een demo fiets van hun mee te krijgen, tijdens het wachten, maakt ook weer veel goed...
En de chocomel is ook dikke prima... keuzes... keuzes...
Motoport rekent 70 euro per uur. Die bent je sowieso wel kwijt denk ik.

Litertje olie is 10 euro 😁
 
Kan ook alles zelf, de mt09sp nieuw gekocht, dus daar wel 3 jaar bij de dealer gelopen.. bij de rest van mijn motoren dus álles zelf gedaan. En natuurlijk alles bij je minder technische motormaatjes...

Maar goed, 5 jaar garantie voor 80 euro per jaar...
Goedkope verzekering zullen we maar zeggen..
Zo denkend,denk ik, dat ik,hem maar laat onderhouden eerste 5 jaar. Ook prettig bij eventuele verkoop, dat hij nog dealer garantie hééft..

Nb
Kom toch van een duke690R af, daarvoor van een yamaha mt09 sp., daarvoor een honda cb650f, en daarvoor een honda cb500.. dus ja iedereen hier denkt , dat de grom snel weer weg is..
 
Laatst bewerkt:
Kan ook alles zelf, de mt09sp nieuw gekocht, dus daar wel 3 jaar bij de dealer gelopen.. bij de rest van mijn motoren dus álles zelf gedaan. En natuurlijk alles bij je minder technische motormaatjes...

Maar goed, 5 jaar garantie voor 80 euro per jaar...
Goedkope verzekering zullen we maar zeggen..
Zo denkend,denk ik, dat ik,hem maar laat onderhouden eerste 5 jaar. Ook prettig bij eventuele verkoop, dat hij nog dealer garantie hééft..

Nb
Kom toch van een duke690R af, daarvoor van een yamaha mt09 sp., daarvoor een honda cb650f, en daarvoor een honda cb500.. dus ja iedereen hier denkt , dat de grom snel weer weg is..
Tja, zo dacht ik ook. Maar wat moet er in hemelsnaam kapot gaan aan een splinternieuw blokje wat al tientallen jaren word gemaakt en doorontwikkeld.

Als je de grom binnen 5 jaar verkoopt snap ik het wel.
 
Beestje staat sinds dinsdag, warm in de huiskamer....

Werd gebracht met busje, ze moesten " in de buurt" zijn, en leverde hem gratis voor de voordeur...
Zeer zeer netjes van Ten Kate *O* :}

Scheelt me toch weer een dikke halve dag sukkelen .... en wat regelen wat vervoer heen....

Ook nog mooi metalen standaard plaatje erbij bedongen, (je kent ze wel met water gesneden Honda tekst) ook die was mee! Die al even geschuurd en gematteerd.

De brouwkwaliteit, en de afwerking vallen me positief op! Veel beter dan van ,wat ik al eerder schreef, de nieuwe cb650r (of zo, lig een naked 650 van om en nabij 10k) Dat zag er echt niet uit. Zodra je daar je hoofd onder de motor legde en omhoog keek..

Poosje geen Honda gehad, maar dit is weer wat ik ken uit mijn herinneringen van een jaar of wat terug. Schone strakke lassen, ook op plekken die je niet zo snel ziet, waar je echt je hoofd onder de motor(tje) moet steken. Stevig dik plastic spatborden. Die van mijn KTM waren beduidend dunner, algeheel zeer nette manier in elkaar gezet. Naden sluiten goed aan, en ook panelen, goed bevestigd, veel schroef, ipv van die klik (krak) spul. Nee tevreden met de lassen en afwerking en zo het eerste ook het spuitwerk.


Ik heb IRC banden, deze geef ik eerst een kans. Had al gebeld dat als er V-Rubber onder zat ik ze niet hoefde en dat er nog een opdracht bij kwam... Van de 3 groms, waren er 2 geleverd met V-rubber, en de mijne dus gelukkig met IRC :t

Het rubber voelt redelijk zacht. Nu zegt de "prik met je nagel" truck niet te veel, het geeft wel een indicatie...

Stuk zachter dan de V-rubbers die ik in de showroom zag van de Grom en Monkey. Even snel 5 kilometer met 7 graden gereden, met een "damp " vochtig"" wegdek, op de nieuwe banden, en dat voelde prima.. Dat was met de V-Rubber al echt merkbaar slechter.. We geven het een kans, bij het eerste de beste twijfel gaan ze er nog direct af... Weet enkel niet meer aan wie ik de banden beloofd had....


De eerste 2 "mods" zijn ook al gedaan. Instelbare relais gestoken, voor de led knippers straks, en de Beeline gemonteerd. Helaas niet met de metalen houder, die was te groot. en waar die wel kon vond ik niet zo mooi... Dus nu in het midden, tussen de stuur clamps in. Dat plastic geval met die rubbertjes is ook meer dan prima stevig.

Wat ik minder vind is dat mijn knipperlichten altijd branden, als dagrij verlichting. Wel een stuk minder fel, dan als de knipper licht knippert, maar toch.. Niet tevreden mee... viel me bij demo model niet op... Dus twijfel of die dat ook had...

In het donker valt het wel op, en kijk je er wel wat op zeg maar...
Binnenkort maar eens kijken of ze erg slim zijn (2 draden en iets met wat chips), of dat ze het nog domweg met 3 draden doen. (ground / dagrij / richting)

Meteen maar wat dingen aangepas op display... De shift light, op de meest gedimde stand gezet, als het nog steeds storend is, schroef ik de boel los, en ontkoppel ik hem... De shift light ook zo laat mogelijk gezet.. Dit voor later, met inrijden had hij wel kunnen blijven waar die zat. En verbruik van " XX liter per 100km" , veranderd naar " XX kilometer per liter" En de toerental bar, laat nu even de hoogte toeren zien, voordat het afvalt.. Vind ik gewoon leuker....

Voor nu eerst een tail Tidy zoeken, en stiekem wellicht een Yoshi uitlaat.. maar ja die is best duur...
 
Laatst bewerkt:
Beestje staat sinds dinsdag, warm in de huiskamer....

Werd gebracht met busje, ze moesten " in de buurt" zijn, en leverde hem gratis voor de voordeur...
Zeer zeer netjes van Ten Kate *O* :}

Scheelt me toch weer een dikke halve dag sukkelen .... en wat regelen wat vervoer heen....

Ook nog mooi metalen standaard plaatje erbij bedongen, (je kent ze wel met water gesneden Honda tekst) ook die was mee! Die al even geschuurd en gematteerd.

De brouwkwaliteit, en de afwerking vallen me positief op! Veel beter dan van ,wat ik al eerder schreef, de nieuwe cb650r (of zo, lig een naked 650 van om en nabij 10k) Dat zag er echt niet uit. Zodra je daar je hoofd onder de motor legde en omhoog keek..

Poosje geen Honda gehad, maar dit is weer wat ik ken uit mijn herinneringen van een jaar of wat terug. Schone strakke lassen, ook op plekken die je niet zo snel ziet, waar je echt je hoofd onder de motor(tje) moet steken. Stevig dik plastic spatborden. Die van mijn KTM waren beduidend dunner, algeheel zeer nette manier in elkaar gezet. Naden sluiten goed aan, en ook panelen, goed bevestigd, veel schroef, ipv van die klik (krak) spul. Nee tevreden met de lassen en afwerking en zo het eerste ook het spuitwerk.


Ik heb IRC banden, deze geef ik eerst een kans. Had al gebeld dat als er V-Rubber onder zat ik ze niet hoefde en dat er nog een opdracht bij kwam... Van de 3 groms, waren er 2 geleverd met V-rubber, en de mijne dus gelukkig met IRC :t

Het rubber voelt redelijk zacht. Nu zegt de "prik met je nagel" truck niet te veel, het geeft wel een indicatie...

Stuk zachter dan de V-rubbers die ik in de showroom zag van de Grom en Monkey. Even snel 5 kilometer met 7 graden gereden, met een "damp " vochtig"" wegdek, op de nieuwe banden, en dat voelde prima.. Dat was met de V-Rubber al echt merkbaar slechter.. We geven het een kans, bij het eerste de beste twijfel gaan ze er nog direct af... Weet enkel niet meer aan wie ik de banden beloofd had....


De eerste 2 "mods" zijn ook al gedaan. Instelbare relais gestoken, voor de led knippers straks, en de Beeline gemonteerd. Helaas niet met de metalen houder, die was te groot. en waar die wel kon vond ik niet zo mooi... Dus nu in het midden, tussen de stuur clamps in. Dat plastic geval met die rubbertjes is ook meer dan prima stevig.

Wat ik minder vind is dat mijn knipperlichten altijd branden, als dagrij verlichting. Wel een stuk minder fel, dan als de knipper licht knippert, maar toch.. Niet tevreden mee... viel me bij demo model niet op... Dus twijfel of die dat ook had...

In het donker valt het wel op, en kijk je er wel wat op zeg maar...
Binnenkort maar eens kijken of ze erg slim zijn (2 draden en iets met wat chips), of dat ze het nog domweg met 3 draden doen. (ground / dagrij / richting)

Meteen maar wat dingen aangepas op display... De shift light, op de meest gedimde stand gezet, als het nog steeds storend is, schroef ik de boel los, en ontkoppel ik hem... De shift light ook zo laat mogelijk gezet.. Dit voor later, met inrijden had hij wel kunnen blijven waar die zat. En verbruik van " XX liter per 100km" , veranderd naar " XX kilometer per liter" En de toerental bar, laat nu even de hoogte toeren zien, voordat het afvalt.. Vind ik gewoon leuker....

Voor nu eerst een tail Tidy zoeken, en stiekem wellicht een Yoshi uitlaat.. maar ja die is best duur...
gefeliciteerd!

Ik wacht geduldig tot april :9
Mijne word geleverd met Michelin Power pure. ga het lot niet tarten. Meteen knap rubber er onder.
Yoshi komt er ook bij mij onder. denk eind van het jaar, als ie mooi is ingereden. Dan meteen een mooie Yoshi sticker set.
 
Beestje staat sinds dinsdag, warm in de huiskamer....

Werd gebracht met busje, ze moesten " in de buurt" zijn, en leverde hem gratis voor de voordeur...
Zeer zeer netjes van Ten Kate *O* :}

Scheelt me toch weer een dikke halve dag sukkelen .... en wat regelen wat vervoer heen....

Ook nog mooi metalen standaard plaatje erbij bedongen, (je kent ze wel met water gesneden Honda tekst) ook die was mee! Die al even geschuurd en gematteerd.

De brouwkwaliteit, en de afwerking vallen me positief op! Veel beter dan van ,wat ik al eerder schreef, de nieuwe cb650r (of zo, lig een naked 650 van om en nabij 10k) Dat zag er echt niet uit. Zodra je daar je hoofd onder de motor legde en omhoog keek..

Poosje geen Honda gehad, maar dit is weer wat ik ken uit mijn herinneringen van een jaar of wat terug. Schone strakke lassen, ook op plekken die je niet zo snel ziet, waar je echt je hoofd onder de motor(tje) moet steken. Stevig dik plastic spatborden. Die van mijn KTM waren beduidend dunner, algeheel zeer nette manier in elkaar gezet. Naden sluiten goed aan, en ook panelen, goed bevestigd, veel schroef, ipv van die klik (krak) spul. Nee tevreden met de lassen en afwerking en zo het eerste ook het spuitwerk.


Ik heb IRC banden, deze geef ik eerst een kans. Had al gebeld dat als er V-Rubber onder zat ik ze niet hoefde en dat er nog een opdracht bij kwam... Van de 3 groms, waren er 2 geleverd met V-rubber, en de mijne dus gelukkig met IRC :t

Het rubber voelt redelijk zacht. Nu zegt de "prik met je nagel" truck niet te veel, het geeft wel een indicatie...

Stuk zachter dan de V-rubbers die ik in de showroom zag van de Grom en Monkey. Even snel 5 kilometer met 7 graden gereden, met een "damp " vochtig"" wegdek, op de nieuwe banden, en dat voelde prima.. Dat was met de V-Rubber al echt merkbaar slechter.. We geven het een kans, bij het eerste de beste twijfel gaan ze er nog direct af... Weet enkel niet meer aan wie ik de banden beloofd had....


De eerste 2 "mods" zijn ook al gedaan. Instelbare relais gestoken, voor de led knippers straks, en de Beeline gemonteerd. Helaas niet met de metalen houder, die was te groot. en waar die wel kon vond ik niet zo mooi... Dus nu in het midden, tussen de stuur clamps in. Dat plastic geval met die rubbertjes is ook meer dan prima stevig.

Wat ik minder vind is dat mijn knipperlichten altijd branden, als dagrij verlichting. Wel een stuk minder fel, dan als de knipper licht knippert, maar toch.. Niet tevreden mee... viel me bij demo model niet op... Dus twijfel of die dat ook had...

In het donker valt het wel op, en kijk je er wel wat op zeg maar...
Binnenkort maar eens kijken of ze erg slim zijn (2 draden en iets met wat chips), of dat ze het nog domweg met 3 draden doen. (ground / dagrij / richting)

Meteen maar wat dingen aangepas op display... De shift light, op de meest gedimde stand gezet, als het nog steeds storend is, schroef ik de boel los, en ontkoppel ik hem... De shift light ook zo laat mogelijk gezet.. Dit voor later, met inrijden had hij wel kunnen blijven waar die zat. En verbruik van " XX liter per 100km" , veranderd naar " XX kilometer per liter" En de toerental bar, laat nu even de hoogte toeren zien, voordat het afvalt.. Vind ik gewoon leuker....

Voor nu eerst een tail Tidy zoeken, en stiekem wellicht een Yoshi uitlaat.. maar ja die is best duur...
Heb je nog een foto van je Bike ? altijd leuk om te zien
 
Vanmiddag in de voormiddag, even een 40 km gereden, verbruik 1 op 62,4.
Dus inrijden, veel stadsverkeer, en dus de harde wind waardoor ik echt even in de 3 moest blijven, om het motortje niet te zwaar te belasten...

Inrijden doe ik al jaren op gevoel.... waar het motortje in het begin niet fijn voelde tot de 4k, was dit na wat heat cycles, toch net op de 5k. Denk dat ik met een 150km toch al wel kortstondig bij de 7k kan komen..
We gaan het zien, het is pas zover , als het ding(etje) zegt dat het zover is..

@kawa ted

(foto zo uit mijn GSM, geen rare filters of nabewerking)
IMG_20220217_140559.jpg


Nog een idee voor een nette tailtidy ergens?
oh ja, mijn schijfremslot past niet... dus zal even 3 of 5 gaten moeten boren in de voor- en of achterschijf..
Even op de verdeeltafel maar..... :+ :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat een schitternde fiets zo in het rood, Weer een model erbij voor op mijn verlanglijste proef te rijden :)
 
Nu begint het bij mij ook te kriebelen. Is het al april :9

Wat zegt honda over inrijden eigenlijk?

Qua tailtidy heb ik nog weinig voorbij zien komen. Alleen yoshimura, alleen lijkt het of die alleen voor kleine kentekens is gemaakt
 
Inrijden:
Volg deze richtlijnen tijdens de eerste 500km om de toekomstige betrouwbaarheid en prestaties van uw voertuig te waarborgen:
●Vermijd volgas starten en snel accelereren.
●Vermijd het sterk afremmen en snel terug schakelen.
●Rijd behoedzaam

Waarbij de eerste voor 2 opties zou kunnen staan. Het daadwerkelijk starten van de motor door de startknop, en tegelijk vol gas geven, of wat men natuurlijk bedoeld, het volgas wegrijden (in de eerste) versnelling.. (en dus het snel accelereren)

In de US 2022 manual:
During the first 300 miles (500 km) of running, follow these guidelines to ensure your vehicle's future reliability and performance.
● Avoid full-throttle starts and rapid acceleration.
● Avoid hard braking and rapid down-shifts.
● Ride conservatively.

Leuke is wel dat er feitelijk niets gezegd word over volgas rijden... Iets wat je normaal wel altijd leest.
Het is natuurlijk geen echt spannend blokje, dat super ingewikkeld is, of vele draaiende delen heeft, zoals dat bij een hoogvermogen 4 of 3 cilinder, of stampende 1 cilinder.
Zijn hele epistels over geschreven hoe in te rijden, " never ending story" Hier ga ik maar niet verder op 1. Ook in de modelbouw heb je hetzelfde met de nitro ABC motoren. Ook daar gewoon op gevoel, heb je dat niet, volg dan het instructie boekje.:t

Tail-tidy:
Kom er een paar mooie tegen , maar wel buiten de EU, en natuurlijk de mooiste in de US... En daar natuurlijk voor de kleinere platen die ze daar hebben. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn. Dat lijkt me wel aan te passen. Ik zoek een met de optie voor 8 / 10mm gaten voor de after-market richting aanwijzers van Yamaha.

Uitlaat:
Voor nu zit ik toch echt aan de " Yoshi RS-9T Full system" te denken, maar wel met db killer. anders is het echt te luid... Houd de buurt graag te vriend. Wacht nog even om te kijken of de Grom me echt bevalt... Want best een investering , zeker als je het weg zet tegen de aankoop prijs, van de Grom zelf... -O-O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan