Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgende week gaat me niet lukken, die zaterdag (30) daarentegen wel
Keertje op zaterdag/zondag, net een week vakantie achter de rug? Ik kom dan wel uit Den Haag over de A12
Ik kan alleen zeggen dat het materiaal waaruit de grom gemaakt is waarschijnlijk chinesium is.. want alles plooide zo snel, onder zeer lichte schokken, dat het niet te geloven is.. gelukkig had ik een kwaliteitsuitlaat en is erger voorkomen...
Ik zou mij bij nader inzien liever nooit een grom gekocht hebben... A waste of money imho...
Maar ik heb er al teveel geld ingestoken om zomaar op te geven.
Iemand een idee hoe ik dat probleem vooraan kan verhelpen? is een kader uberhaupt nog te redden?
Zou alleen het tstuk/kroonplaat gedoe de hoek van de voorvork op die manier kunnen veranderen?
Of lijkt het echt de kader? Ik zie niet direct iets aan het zichtbare stuk van de kader zelf.
Ik was er ook niet bij toen het gebeurde, maar ik lees het bericht van Bennie98 toch anders. Hij klaagt niet dat de Honda schade oploopt, maar dat er zulke schade is bij een volgens hem lichte aanrijding.Haha dus omdat jij ergens vol tegenaan rijdt en daarbij je Grom sloopt geef je de kwaliteit van de motorfiets de schuld? Wat heeft je uitlaat hiermee te maken!?
Vriend, steek je hand in eigen boezem en rij voortaan niet tegen je maten aan, dat helpt meer dan Honda de schuld geven voor het maken van de tofste minibike in jaren.
Merk dat ik op sommige punten de voorvork 'bottom out' en dat de achtervering toch best zacht is. Zijn er mensen hier die de voorvering en achterschokdemper hebben vervangen? Ik zit niet echt te kijken naar Ohlins vering, maar meer naar de Kitaco en YSS dempers die er zijn. Vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Ik had ongeveer bij elke rit naar mijn werk dat ik compleet het einde van de veerweg tegen kwam (ben zelf 1.90m/110kg). Dat was bij een overgang van asfalt naar klinkers. Gangetje van 40km/u en dan al aan de voorkant compleet op het einde. Ook gewoon bij continue klinkers het gevoel dat het wiel ging zweven.
Ik heb voor en achter Ohlins laten monteren. Naar mijn weten had YSS alleen een achterdemper en ik wilde beide zijdes aanpakken. Voor beide wielen heb ik nu het gevoel dat deze nu echt contact houden met het wegdek en hij duikt veel minder bij het remmen.
Mocht je ergens in de buurt van Den Haag/Delft wonen PM mij.