Honda NSR125/250 rijders topic

De NSR staat nu echt ready to race *D hoop dat het volgende week een beetje goed weer is in Lelystad O-)

Foto-WGQ6VTB6-D.jpg


Foto-AN4SDZ4M-D.jpg


Foto-VD7RHVSO-D.jpg


Foto-DXRN8BF3-D.jpg
 
Staat er weer lekker bij nando. Ik had je net gemaild, maar krijg mijn mailtjes weer terug. Is je mailbox vol?
Vrouw was gelukkig niet boos:)
 
waarom zou 2 weegschalen niet werken zo heb ik het wel gedaan ;) je motor steunt dan op zijn voor en achterwiel gewicht wat er tussen hangt verdwijnt niet in het niks

vandaag was ik eigenlijk voor iemand van vtr forum in zaakje met model motoren,auto`s enz,enz,enz aan het kijken voor een model van een vtr sp1

die niet gevonden maar kwam deze wel tegen

een nsr 250 van luca cadalora 1991

SV102001.jpg


en een nsr 500 van wayne gardner 1987
SV101998.jpg
 
Laatst bewerkt:
waarom zou 2 weegschalen niet werken zo heb ik het wel gedaan ;) je motor steunt dan op zijn voor en achterwiel gewicht wat er tussen hangt verdwijnt niet in het niks

vandaag was ik eigenlijk voor iemand van vtr forum in zaakje met model motoren,auto`s enz,enz,enz aan het kijken voor een model van een vtr sp1

die niet gevonden maar kwam deze wel tegen

een nsr 250 van luca cadalora 1991

[afbeelding]

en een nsr 500 van wayne gardner 1987
[afbeelding]

Dat zijn mooie modellen! 8-) Afgelopen maand ook gezien op de motorbeurs maar niet gekocht, wel een aantal andere modellen waaronder RC45 en NSR500 van Doohan.
 
Trouwens, hier nog iemand van plan om een RVF voorvork in zijn nsr te plaatsen? Laat maar even weten via pm. Ben aan het opruimen (voorjaarschoonmaak) en besloten dat 1 set (t-stuk+kroonplaat en voorvorkpoten USD) weg mag. Is hetzelfde als die Nando en Jeremy hebben gemonteerd (die komen allebei ook van mij vandaan).
 
Poeh geld is voorlopig even op. Eerst maar eens mijn sp1 verkopen. Morgen maar even een klein ritje maken met de rgv.
Dat Silhouette spul blijft mooi inderdaad, maar die prijzen pfff
 
zo gister en vandaag toch zon 280km gereden met de nsr dus zon 28liter peut er door :] en 0,8liter olie

ook begin ik steeds meer een te worden met de nsr de bridgestone bt003 beginnen heel ligt te rullen :]
 
Laatst bewerkt:
Leuke circuitdag gehad vandaag :] Wel jammer genoeg een klein schuivertje gemaakt :') Maar de schade was gelukig erg beperkt. Al met al een hele leuke gezellige dag gehad
 
Fotos van nando waren zeker van na de crash!!!
Eerste sessies gingen vlgs mij de sliders al over t asfalt.
Daarna ging t pas wat voorzichtiger.
Pijn al weg nando????
 
Terug
Bovenaan Onderaan