Hallo
Tis alweer even geleden, met dit mooie weer gaat het niet zo snel, plus al die
kleine modoficatie,s reparatie,s waar je later achterkomt is helemaal niet erg,maar kost tijd.
De banden zijn gemonteerd,nieuwe rem/schakelset,alle remmen werken voor en achter ontlucht,wat kleine
lekkages verholpen,uitlaatbeugel gemaakt en uitlaten geplaatst.
Hij stond wat laag aan de achterkant daarom de achterkant met 30mm verhoogd.
De ketting is onderweg,en dan kunnen we eens een keer een testrun op de straat maken,en de carb,
wat gaan fijn afstellen.
Maar dat is voor de volgende sessie ik hou jullie op de hoogte.
En maar wat plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank voor je compliment, idd je hebt gelijk ik dacht dat ook altijd, maar dit wiel had ik dus
ik ga het proberen, een ander voorwiel is zo gevonden.
Maar na diverse keren al op straat te hebben gereden, moet ik je bekennen ik merk er
helemaal niets van ook niet bij sterk afremmen duss!! Zeg het maar
Hoi MitchelBeste medemens,
Ik wil dit jaar een NSR250R gaan importeren, echter heb ik nog wat info nodig;
Ik ben 1,85m met best lange benen, is dat een lengte die past op een NSR of is hij meer gemaakt voor de gemiddelde 'Hoelang'?
Welke onderdelen zijn slim om vanuit Japan mee te nemen? Dingen die snel slijten, schaars zijn etc.
En kan je zonder problemen verre afstanden rijden met een NSR? (Ri noord frankrijk bijv.) In vergelijking met een viertakt bedoel ik dan.
Alvast bedankt voor de info!
Gr Mitchel
Leuke vorderingen
Ga je er een circuit motor van maken of komt er ook verlichting e.d. op?
Nee geen circuitmotor,stel je voor dat je onderuit gaat zonde van al Mn werk
Zit een kenteken bij komt minimale verlichting op een verwijderbare ledstrip aan de voorkant, en in de 2 uitlaat uitsparingen, ook 2 lampen hoe precies weet ik nog niet maar komt wel.
En hoe is het met jou project klaar?
Hallo Allen
Tis alweer even geleden,maar in al die kleine dingen gaat toch een heleboel tijd versleten.
Maar goed hij is er de NSR500 kuip, na enkele weken waachten,wat altijd te lang duurt,
ben net een klein kind die niet kan wachten op zn verjaardag
Maar goed het passen en meten,en oplossingen bedenken is begonnen,het wordt nog wel een hoofdbreker
want makkelijk is het niet maar goed de aanhouder wint.
En er komt een dag dat ie zonder tape,foam en hout op zn plaats blijft,maar zover is het nog niet.
Maar hier toch een plaatje.
[afbeelding]
...ook in India en Thailand schijnen veel NSR's rond te rijden...
Een vastloper zul je niet krijgen en zolang het aanzuigtraject begrenst blijft,gaat de snelheid niet omhoog.Beste tweetakters. De NSR125 JC22 van zoonlief is keurig A1 11 Kw. Nou is dat geen probleem, alleen op de snelweg is het soms irritant. Ik heb vorig jaar een tweede originele uitlaat op de kop getikt om de begrenzing eruit te halen als hij naar een zwaarder rijbewijs wil met weinig kosten. Nou zit dat er nog even niet in. Alle begrenzing eruit halen gaan we niet doen, i.v.m. de verzekering. Dus de plaat in de inlaat blijft. Nou zou het mooi zijn als hij net ietsjes harder liep, 125 ipv 115 met normale wind (voor de wind gaat-ie 130 op de teller). Ik weet natuurlijk dat je het beste aan in- en uitlaatkant de zaken moet aanpakken, maar wat denken jullie: Zou hij met een aangepaste uitlaat net iets vlotter zijn? En hebben we dan meer kans op een vastloper?
Ach een hobby mag geld kosten toch,en als vader heb je dat toch over voor je kindBedankt voor de reactie. Tja, eigenlijk weet ik het antwoord ook al wel, natuurlijk.Tandwielen zou idd kunnen. Ware het niet dat er nieuwe ketting en tandraderen op zitten