honda NX650..

Ik weet er 1 die te koop staat/stond :? die 136.000 km had gelopen. Jammer dat die tellers maar tot 99.999,9 gaan })

Zeker een rode *D
sja een rode...je moet toch wat...hehehe...
full
 
Ojee, straks staat die suzuki weg te rotten omdat er niet meer opgereden wordt... ;)
hahahaha...zo beroerd zal het toch niet zijn...hehehe :) :) :)
ik zit in april in frankrijk op een circuit (cursus geve)
in juni een aantal circuitdagen in lelystad...met de sv...
en in juni een crt dagje op assen met de sv...

komt wel helemaal goed hoor :)
 
hahahaha...zo beroerd zal het toch niet zijn...hehehe :) :) :)
ik zit in april in frankrijk op een circuit (cursus geve)
in juni een aantal circuitdagen in lelystad...met de sv...
en in juni een crt dagje op assen met de sv...

komt wel helemaal goed hoor :)

Kijk, dat bedoel ik, die soes kan dan 100% circuitfiets worden, en de domi voor op straat *D

Ik kocht ook ooit een XT600 voor erbij. Ik wil niet anders meer dan een allroad op straat...
 
ah...dat is wel leuk om te horen..haha...ik ben benieuwd....hihi
 
Op vrijdag 30 januari 2004 23:11 schreef N!co het volgende:Ik kocht ook ooit een XT600 voor erbij. Ik wil niet anders meer dan een allroad op straat...

Rijdt dat een beetje lekker op de snelweg zo'n XT? Zit er ook aan te denken om er een te kopen, dan zet ik er wel super motard wielen in. Vraag me alleen af of dat een beetje fatsoenlijk rijdt op snelwegweg-snelheden.
 
Rijdt dat een beetje lekker op de snelweg zo'n XT? Zit er ook aan te denken om er een te kopen, dan zet ik er wel super motard wielen in. Vraag me alleen af of dat een beetje fatsoenlijk rijdt op snelwegweg-snelheden.

Nou, niet geweldig... Het is te doen met 120, is het ook wel uit te houden maar vreselijk saaaaai. top is geloof ik iets van 150-160.
Maar voor de rest is het fun, zeker met SM-wielen :)

Als je echt veel snelweg moet rijden, dan is zo'n dominater weer wat beter, en een transalp ofzo nog weer beter
 
he nico...kan je eigenlijk 17 inch voorwiel krijgen voor een nx?
waar moet je dan op letten...(ik heb namelijk geen flauw idee).
 
ik heb een nx gehad omgebouwt naar sm
heel leuk
wielen gewonn bij haan laten spaken op de org naven
kost 550 eurie
 
zo ...vandaag ff me eerste km's gemaakt...
30 om precies te zijn ...in de regen...en regen en regen...

maar wat kan je geweldig sliden met dit ding!!!

gewoon midden in de bocht hop op het gas uitbreken...en beetje prutsen...
hij loopt 160 op de teller 7200toeren...
tis geen sv maar dit heeft wel een megahoge fun factor....en het risico is laag want als je flikkert raap je je bike van 1400 euro op...en je gaat weer verder...met me sv is dat toch ff anders...

beetje op de sm style de bocht door met je pootje er naast enzo...gaaf hoor...
als ie het goed blijft doen zal ik er een hoop plezier vanhebben...als is het voor woonwerk verkeer...en als het iets droger is ga ik ook proberen te rossen in het zand....het lijkt me geweldig!
 
2 vragen:

1: waar is dat offroad terrein in amsterdam west...(daarbij die kartbaan in west???)

2: kan je ook ruitjes voor die nx'en krijgen....want ik wapper er zowat af man...ongelovelijk....dat is bij de sv wel ff anders... :)

ik hoor het wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan