ik heb, helaas alweer 2 maal, een hoge givi besteld bij rad voor 70 euro...Ben trouwens deze hoge ruit ook tegengekomen.
Lijkt me een beter alternatief zonder opzetruitje.
Schijnt ook te passen op mijn 2011 model.
Heeft iemand deze toevallig?
GIVI Windscherm 323DT Transparant e
323DT Transparant excl. montagekit Windscherm GIVI voor HONDA PCX 125-150 (10 > 13) | RAD - Laagste Prijs Garantie ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen ✓ 30-dagen retourrecht ✓ Alle grote merken en nu vele promo's!www.rad.eu
Ben trouwens deze hoge ruit ook tegengekomen.
Lijkt me een beter alternatief zonder opzetruitje.
Schijnt ook te passen op mijn 2011 model.
Heeft iemand deze toevallig?
GIVI Windscherm 323DT Transparant e
323DT Transparant excl. montagekit Windscherm GIVI voor HONDA PCX 125-150 (10 > 13) | RAD - Laagste Prijs Garantie ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen ✓ 30-dagen retourrecht ✓ Alle grote merken en nu vele promo's!www.rad.eu
Een paar jaar geleden had ik je gelijk gegeven, toen was de meerprijs 6 cent. Tegenwoordig is het zoveel duurder dat ik het er niet meer ingooi. En dat terwijl ik altijd zo overtuigd was van de goede werking van v power. Heb zelfs meerdere berichten op dit forum geschreven hierover. Maar door de sterke stijgi van de meerprijs gooi ik er liever af en toe injectie reiniger in....Ik heb de hoge met het Ali express ruitje. Zit wat hinderlijk in je gezichtsveld, maar werkt beetje hetzelfde als een Halo in de formule 1, op begeven moment merk je het niet meer. Ik kan door een spleet er nog net onderdoor kijkenals het beslagen is. Zonder opzetruitje ervaar ik turbulentie.
Overigens eens een keer shell v power getankt, rijd naar mijn idee iets feller en ook nog eens zuiniger. 1 op 48 haalde ik, normaal 1 op 44, dus al met al niet duurder doordat het zuiniger was.
Uhhh , duurder , 1,40 euro de liter voor Esso suprême + op dit moment , toch een voordeel dat je op de grens met België woont .Een paar jaar geleden had ik je gelijk gegeven, toen was de meerprijs 6 cent. Tegenwoordig is het zoveel duurder dat ik het er niet meer ingooi. En dat terwijl ik altijd zo overtuigd was van de goede werking van v power. Heb zelfs meerdere berichten op dit forum geschreven hierover. Maar door de sterke stijgi van de meerprijs gooi ik er liever af en toe injectie reiniger in....
duurder is relatief, niet absoluut. je kunt mij niet vertellen dat de standaard benzine daar niet goedkoper is....Uhhh , duurder , 1,40 euro de liter voor Esso suprême + op dit moment , toch een voordeel dat je op de grens met België woont .
Dus alles wat bij ons zo een verbrandings motor er in heeft gaat 98 benzine in .
De 95 E10 staat er 1,35 en 98 suprême + 1,40 de liter , zijn leuke prijzen om te tanken , paar weekjes terug stond deze ook 1,36 de liter .
Ben ik al blij dat ik de grensstreek woon als ik een keer bij ons moet tanken is het ook al goedkoper dan verder naar boven Nederland in , tijdje geleden in het midden van het land getankt 1,82 de liter , is gewoon niet meer normaal hier in Nederland .
Heeft iemand nog een goede garage voor onderhoud van de PCX in omgeving Rotterdam ?
de beste garage moet toch altijd wel je eigen garage zijnHeeft iemand nog een goede garage voor onderhoud van de PCX in omgeving Rotterdam ?
de beste garage moet toch altijd wel je eigen garage zijn
Haha Pcx en dan zitten miepen over benzine prijzen
Je kan dit proberen met commandant, en dan met een polijst schijf. Als je geduld heb kun je goekope tandpasta gebruiken
Als de linker rem schakelaar niet werkt kom je daar snel genoeg achter, dan start hij niet.
Als ik filmpjes bekijk van uitbouw voorste vario dan zie ik dat er één ring mist in de vario kan het hier mee te maken hebben?Hallo Allemaal,
Ik heb sinds 5 maanden een pcx 150 nu is vrijdag de riem geknapt bij km stand 17000 dit was een gates powerlink. Ik heb er één 12 gram DR pulley inzitten. Vrijdag gesleuteld totdat ik het weer gefixt had. Nieuwe riem erop een Bando en nu is deze binnen 100 km alweer geknapt !!! Heeft iemand een idee wat er verkeerd gaat?
Wat je ook doet, niet meer rijden met een nieuwe riem tot je met enige zekerheid kunt zeggen dat je het probleem gevonden hebt. En opgelost natuurlijk...Als ik filmpjes bekijk van uitbouw voorste vario dan zie ik dat er één ring mist in de vario kan het hier mee te maken hebben?
Nou.. call me stupid haha
Maar waar je die 2 draden in moet doen zit niets meer in de behuizing zeg maar.
Als jij mij kan vertellen welk nummer ik moet bestellen dan doe ik het uiteraard zelf:
En dit is wat ik dus moet vast klikken ergens..
Het is nu een hol gat
Hallo Allemaal,
Ik heb sinds 5 maanden een pcx 150 nu is vrijdag de riem geknapt bij km stand 17000 dit was een gates powerlink. Ik heb er één 12 gram DR pulley inzitten. Vrijdag gesleuteld totdat ik het weer gefixt had. Nieuwe riem erop een Bando en nu is deze binnen 100 km alweer geknapt !!! Heeft iemand een idee wat er verkeerd gaat?
je gereken klopt al had het wat compacter geschreven kunnen wordenJa daarom rijd ik juist een PCX, goedkoper van A naar B kan niet denk ik.
Maar even een rekensommetje:
Ik tank meestal voor maximaal 7 liter, euro 95, daarmee kom ik meestal 43 km per liter ver = 7 x 43 = 301 km
Met shell v power, kom ik zoals het nu lijkt, 7 x 47 m per l is 329 km ver.
Dat is toch ongeveer 9 procent zuiniger. en 28 km verder
7 liter benzine E 10 was ongeveer 1.60 = € 11.20
7 liter v power was 1.69 = € 11.83
verschil is dan ongeveer 63 cent per tankbeurt.
Wat rijd een PCX op E10 dan gemiddeld, = 1.60 / 43 = 0.037 cent per km aan benzine, x 28 km (wat ik dus verder kan rijden op V power) = ongeveer € 1.041 wat je dus normaliter extra kwijt ben aan E10 om dezelfde afstand, 329 km te halen.
Kortom, je tankbeurt is dus 63 cent duurder, maar doordat je verder komt op V power en je daarmee dus zuiniger rijd en minder benzine hoeft te tanken, is het per saldo zelfs iets voordeliger, namelijk 41 cent, om op V power te rijden.
En je compenseert nog eens je CO2 uitstoot
Maar mocht mijn redenatie niet kloppen, dan hoor ik het graag.
Iemand ervaring met auto;s, of die ook zuiniger rijden op V Power, want wellicht ga ik het ook eens met de auto proberen, nu ik dit zo uitgerekend heb.
die tekening maakt het alleen maar extra moeilijk als je geen sleutel ervaring hebt.
op de stuurunit (ding waar het uit komt) zitten een paar lange boutjes. Haal die eens los en er word wat meer duidelijk.
Bij mijn model ziet het er anders uit. (2011)
Heb vandaag even de boel bekeken en het is 1 geheel met de remhendel. Ik zal de gehele unit opnieuw bestellen maar.
Bedankt voor het meedenken.