Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Honda SH150i deel2

Volgens mij T10/5W steeklampjes.
Inderdaad, ik heb de voorste kap even losgehaald. Ging gemakkelijker dan ik dacht :-). Twee schroefjes los bij het stuur en dan de kap naar beneden schuiven. Er zitten vanaf fabriek van die blauwachtige steeklampjes in W5W T10 12V. Bedankt voor het meedenken!
 
Mocht er mog interesse zijn in een leuke en complete SH150i van 2013 met slechts 3000 kilometer op de teller....de mijne gaat wa de verkoop in!
 
Oh jammer, ik wilde vandaag gaan kijken. Ja ik las dat die van jou te koop stond, nog even over nadenken
 
Iemand was je helaas voor daar bij MP, niet ik want ik heb namelijk een Kymco Downtown 350i ABS met 0 kilometer gekocht:-)

Daarom mijn SH te koop, 3000Km en voorzien van gloednieuwe Metzelers, laag Puig kuipruitje en originele ruit meegeleverd.
Heeft ook een topkoffertje.
 
Omdat die idioot duur zijn voor hetgeen je krijgt.

Oogt niet echt als een maxiscooter terwijl is het eigenlijk wel is.
 
Laatst bewerkt:
Mannen, krijg ik bij mijn 2006 makkelijk de kappen aan de voorkant los en de tellerunit? Zag een beetje roest en lampje achter de brandstofmeter is overleden, alvast bedankt.
 

Inderdaad al verkocht, jammer. De aprilia scarabeo 300 die ik nu heb is zo goed als zeker verkocht, de koper heeft al een aanbetaling gedaan. Ik kijk wel wat ik nu ga doen, misschien sparen voor iets anders