Honda SH150i deel2

én een nieuwe radiateur score héh.. dat pleurisding moet, tzt, wel wéér gemaakt worden natuurlijk :+
 
Ja, ik week uit omdat hij in het midden van het fietspad reed. Zag geen klap door zijn felle licht. Even de boom gemist, nou ja goed geraakt dus eigenlijk.
 
Verblinden is echt een probleem, en nu veel meer dan vroeger. Het is een onderschat probleem.
Vroeger had je motorfietsen, auto's en vrachtwagens met duidelijke regels over de afstelling van dimlichten om verblinding te vermijden. De fabrikanten volgden die regels.
Daarnaast had je fietsen zonder regels, maar uitgerust met eenvoudige gloeilampjes en zelfs als die slecht afgesteld stonden viel dat wel mee want veel licht gaven die dingen niet en in vele gevallen werkten ze zelfs niet, maar dat is een ander probleem.

Maar vandaag heb je elektrische steps, elektrische fietsen, speedpedelecs, allemaal zonder regels maar wel uitgerust met krachtige LED verlichting, daarnaast LED-verlichting gemonteerd op vb de helm van lopers of mountainbikers, en daarnaast niet-gehomologeerde veelal Chinese LED vervangers voor standaard halogeenlampen in oa scooters.
En dan heb je een overheid die zichtbaarheid in het verkeer promoot, terecht, maar de mix van al dat leidt er volgens mij toe dat vele mensen denken dat als ze krachtige verlichting bij zich hebben dat ze dan zelf beter zien en beter gezien worden en dus veiliger zijn.
 
Ja klopt, telkens meer zie je fietsers, brommers enz. met de mooie felle action of ome Ali lampjes rijden.
Vaak te hoog of helemaal niet goed afgesteld.

We hebben hierover ook een melding gedaan naar het AD, geen reactie of wat dan ook.

Nu even een stukje vervolg na een controle.
Zo, net terug van het ziekenhuis voor controle.
Op de foto is nog niets te zien van botgroei dus nog 6 weken niet belasten.
Als er over 6 weken nog geen botgroei te zien is of als in een later stadium blijkt dat de botgroei niet goed genoeg is dan zal ik nog een keer geopereerd moeten worden waarbij ze botweefsel uit zijn heup halen en dat in mijn been zetten.
Deze kans is erg aanwezig want dat zien ze vaak bij dit soort trauma.
Dit vertellen ze je niet net na een operatie omdat je dan al zoveel te verwerken hebt gaven ze aan.
Een enorme teleurstelling en klap in mijn bakkes waar ik nu erg mee worstelt.
De arts gaf aan dat het in totaal 1 jaar tot anderhalf jaar gaat duren voordat alles weer 'normaal' is voor zover we daar weer van kunnen spreken.
Het enige 'positieve' nieuws is dat het niet 100% zeker is dat ik over 2 jaar een nieuwe knie moet. als de breuken van de knie schijf zich mooi helen en het kraakbeen zich goed houdt (dat kunnen ze nu nog niet goed zien) dan hoeft het niet (totdat ik 'artrose' klachten gaat krijgen).
Dus in de week van 15 januari hoor ik meer.

Groet Kolfie
 
(...)
Nu even een stukje vervolg na een controle.
Zo, net terug van het ziekenhuis voor controle.
Op de foto is nog niets te zien van botgroei dus nog 6 weken niet belasten.
Als er over 6 weken nog geen botgroei te zien is of als in een later stadium blijkt dat de botgroei niet goed genoeg is dan zal ik nog een keer geopereerd moeten worden waarbij ze botweefsel uit zijn heup halen en dat in mijn been zetten.
Deze kans is erg aanwezig want dat zien ze vaak bij dit soort trauma.
Dit vertellen ze je niet net na een operatie omdat je dan al zoveel te verwerken hebt gaven ze aan.
Een enorme teleurstelling en klap in mijn bakkes waar ik nu erg mee worstelt.
De arts gaf aan dat het in totaal 1 jaar tot anderhalf jaar gaat duren voordat alles weer 'normaal' is voor zover we daar weer van kunnen spreken.
Het enige 'positieve' nieuws is dat het niet 100% zeker is dat ik over 2 jaar een nieuwe knie moet. als de breuken van de knie schijf zich mooi helen en het kraakbeen zich goed houdt (dat kunnen ze nu nog niet goed zien) dan hoeft het niet (totdat ik 'artrose' klachten gaat krijgen).
Dus in de week van 15 januari hoor ik meer.

Groet Kolfie
Ik ben geen medicus.
Ongetwijfeld ben je in goede handen en zal je probleem opgelost geraken.
 
Ik zal dit topic niet verder vervuilen en het gebruiken voor de Mighty SH150I.
Ik laat het weten als mijn sh tje weer pruttelt

Goed weekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan