Bulldozer, het is ondertussen al weer een eeuwigheid geleden dat ik bij je ben langs geweest maar ik vond het erg leuk om even een bakkie bij je te doen! Nogmaals dank voor het bestellen van de olie en ik neem contact met je op als ik tegen dingen aan loop waar een "professional" aan te pas moet komen
Op het moment rij ik weinig met de 300 omdat ik 'm alleen voor toertochten gebruik. De 150 is voor woon-werk prima. Gisteren nog wel even een stukkie op de 300 gereden en het blijft een genot om op te rijden.
De komende maanden zal ik 'm sporadisch gebruiken. Als de lente komt trek ik hier weer aan de bel.
Groeten!
Komt er natuurlijk weer een smak geld bij voor "kosten rijklaar maken". De grootste onzin die er bestaat!!!
.... de laatste keer te trommel vrij grondig, maar dat word toch uitdraaien om die plekken er uit te krijgen en dan is het ook maar de vraag of die trommel niet lichtjes ontzet is en het wel haalbaar is om uit te draaien.
Ik ben deze merkwaardige opmerking al een paar keer tegen gekomen in het Honda SH topic.
Met o.a. de wetenschap dat b.v. de slijtage service limit van een koppelingshuis al minder als een millimeter is wil ik je er op wijzen dat je niks aan een koppelingshuis moet gaan afdraaien.
Een koppelingshuis is goed of slecht als hij slecht is gooi je hem weg en koop je een nieuwe.
Overigens kan ik geen chocola maken van het geluids-fragment, dus wat er bij jou aan de hand is weet ik niet meer na het vervangen van het naald-lager.
Misschien kun je ooit eens een koppelingshuis van een ander lenen om dat onderdeel evt. uit te sluiten.
Mvg. Jan
de schoentjes heb ik al 2 keer lichtjes geschuurd met schuurpapier, de laatste keer te trommel vrij grondig, maar dat word toch uitdraaien om die plekken er uit te krijgen en dan is het ook maar de vraag of die trommel niet lichtjes ontzet is en het wel haalbaar is om uit te draaien.
De riem is 5.000 km terug vervangen en ik weet inmiddels niet meer wanneer het geschraap nou begonnen is.
je hoort het ook alleen bij licht gas geven.
ik zal eens kijken of hij het op de bok ook doet.
Ik ben deze merkwaardige opmerking al een paar keer tegen gekomen in het Honda SH topic.
Met o.a. de wetenschap dat b.v. de slijtage service limit van een koppelingshuis al minder als een millimeter is wil ik je er op wijzen dat je niks aan een koppelingshuis moet gaan afdraaien.
Een koppelingshuis is goed of slecht als hij slecht is gooi je hem weg en koop je een nieuwe.
Overigens kan ik geen chocola maken van het geluids-fragment, dus wat er bij jou aan de hand is weet ik niet meer na het vervangen van het naald-lager.
Misschien kun je ooit eens een koppelingshuis van een ander lenen om dat onderdeel evt. uit te sluiten.
Mvg. Jan