Daar moet prima een Airflow scherm op kunnen denk ik. Alleen oppassen dat het scherm niet barst tijdens het boren.Dat klopt ja...
Maar ik vind € 196,40 voor de hele set wel een beste investering. Vooral omdat mijn huidige touringscherm nog zo mooi is
Ik ga juni naar de Harz maar neem de scoot mee achterin de bestelwagen. Daar mooi rijdenJa dat vind ik ook, ook heerlijk op de b-wegen, maar komt ook wel aardig op de snelweg mee.
Ik ga in juni naar zuid-Duitsland, Friedrichhafen BodemSee, van Den Haag naar Venlo over de snelweg en dan alleen maar Landstrasse rijden 60-70 km in 3 dagen rustig toeren.
Heb hetzelfde scherm, werkt uitstekend. Voor in het donker heb ik van zo’n petje het klepje afgehaald en deze kan met klittenband precies onder het scherm door over de bovenkant vd koplamp, schermt het licht prima af.Ik kan de Givi airflow ook aanraden. het dubbele scherm zorgt voor een airbubble waardoor je zonder veel wapperen aan je helm toch over je scherm heen kan kijken. Absolute aanrader.
Enige nadeel is dat als je in donker rijdt, de koplamp in het onderste deel van het scherm reflecteerd en voor een storen de lichtbron zorgt die je liever niet hebt. Ik heb dit opgelost door uit een bouwemmer van de bouwmarkt een soort petje voor de koplamp te knippen en dit met tesa supperstrips vast te plakken. Probleem opgelost. (ik heb 2009 model)
Heb je daar een foto van?Heb hetzelfde scherm, werkt uitstekend. Voor in het donker heb ik van zo’n petje het klepje afgehaald en deze kan met klittenband precies onder het scherm door over de bovenkant vd koplamp, schermt het licht prima af.
Ja die had ik gevonden. Maar dat de montage los leverbaar is lijkt mij wel toch? Gezien Givi aangeeft je de originele honda fixing kit moet gebruiken.Het hele scherm met montageset is partnr. 08R70-K53-D00. Ik weet niet of de montageset los verkrijgbaar is.
Ja Harz heb ik ook al eens een paar dagen in getoerd, vond het heel mooi, maar ook niet zo erg groot.Ik ga juni naar de Harz maar neem de scoot mee achterin de bestelwagen. Daar mooi rijden
Daar moet prima een Airflow scherm op kunnen denk ik. Alleen oppassen dat het scherm niet barst tijdens het boren.
Ja Harz heb ik ook al eens een paar dagen in getoerd, vond het heel mooi, maar ook niet zo erg groot.
Tot nu toe was Polen en dan met name het zuidelijkste rond Zakopane het mooiste toeren.
Ja daar kom ik doorheen volgende maand op weg naar BodemSee, rijd alleen op binnenwegen en geen autobahn, dus dat ga ik meemaken.Probeer het Zwarte Woud ook eens, vooral de kleine, smalle weggetjes...dat is echt genieten.
Ziet er goed uit! Werkt het ook goed?
(reactie op Tranceman400)
Ik weet wel dat crossmotoren zo nu en dan na zoveel draaiuren moeten worden vervangen maar dat is een iets ander segment; je gaat het merken in olie verbruik als een zuiger of zuigerveren versleten zijn. Een compressie meting zal dan uitkomst geven. Maar om nou na 50k preventief te gaan vervangen lijkt mij overdrevenna hoe veel km heeft de 300i een nieuwe zuiger nodig hoorde vandaag dat een 125 tot ca 500 een cylinder al na ca 50.000 daar aan toe is lijkt mij erg snel
Hoogste stand die ik wist te vinden van iemand met een SH 300 die overging tot reviseren: 127.000km. Toen gebruikte die vanaf 90.000 best wel wat olie. Lijkt mij een behoorlijk hoge kmstand. Een goed moment om de scooter weg te doen, maar nee. Die eigenaar denkt er anders over.het dubbele is dus haalbaar kwa km
Valt me mee dat je er nog geen turbo en supercharger op hebt gezet
Of breng ik je nou op ideeën