Honda shadow ace c2 750 1999 verbruik

Harmonizer

MF veteraan
Donateur
14 dec 2019
1.477
744
Hallo,
Mischien niet helemaal op zijn plaats in techniek.
wat is het gemiddelde verbruik van een Honda Shadow ace 2 750 ui 1999?
Wij komen niet verder als 1;14 en lijkt wat aan de hoge kant voor verbruik naar idee.

Maar we hebben geen idee wat het ongeveer zou moeten zijn?
Motor is nog maar net in bezit.
alvast bedankt
 
Ik ben de eigenaar van deze prachtige Honda shadow 750. Na wat avondjes sleutelen en een proefrit verder. Rijdt ie alsof Het een andere motor is. Veel meer vermogen beschikbaar. Sneller optrekken. En 80 rijden geeft geen stotter meer bij minimaal accelereren. Ook klinkt de motor een stuk beter bij stationair draaien.
 
Origineel van fabrikant carburateur. Honda maakt geen carbs.
Keihin is van Honda en jij kan onmogelijk die delen direct bij Keihin kopen :P,verder als je zo redeneert ,het merendeel van een motor komt van toeleveranciers,
maar aangezien het bij deze Honda hoort zijn het originele Honda onderdelen en worden in Honda verpakking geleverd.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waar je die vlotternaalden besteld hebt?

We hebben ze los besteld bij japparts. ik zou ze bestellen orgineel maar het budget was daar tekort voor.
we moesten ze wel even op 0,7 millimeter stellen maar dat was zo gepiept.
dus heb ik uiteindelijk 2 x vlotternaald en 2 carb pakkingen gekocht.
 
Ik ben de eigenaar van deze prachtige Honda shadow 750. Na wat avondjes sleutelen en een proefrit verder. Rijdt ie alsof Het een andere motor is. Veel meer vermogen beschikbaar. Sneller optrekken. En 80 rijden geeft geen stotter meer bij minimaal accelereren. Ook klinkt de motor een stuk beter bij stationair draaien.

Daar hebben we het voor gedaan.🤗
 
We hebben ze los besteld bij japparts. ik zou ze bestellen orgineel maar het budget was daar tekort voor.
we moesten ze wel even op 0,7 millimeter stellen maar dat was zo gepiept.
dus heb ik uiteindelijk 2 x vlotternaald en 2 carb pakkingen gekocht.
Mooi.

Wat staat erop bij Japparts?

De vraag is eigenlijk of japparts oem/orgineel levert, of aftermarket.
 
Het is geen origineel onderdeel.
"Flotter naald met zitting compleet van Tourmax "
 
Oké, bedankt.

Tourmax komt hier op het forum wel vaker langs. Is inderdaad schijnbaar de standaard aftermarkets leverancier van Japparts.
Of het goed of matig is heb ik eigenlijk nooit op gelet.

Maar daar ga ik vanaf nu op letten, kan wezen dat ik binnenkort nog wat nodig heb.
 
Keihin is van Honda en jij kan onmogelijk die delen direct bij Keihin kopen :P,verder als je zo redeneert ,het merendeel van een motor komt van toeleveranciers,
maar aangezien het bij deze Honda hoort zijn het originele Honda onderdelen en worden in Honda verpakking geleverd.
Je hebt een punt :)

Toch kun je ook buiten de Honda dealer originele Keihin onderdelen kopen.
Ik had daar duidelijker in kunnen zijn :)
 
We hebben van de week nog het AIS afgedopt. niet dat het zal schelen in verbruik maar meer de irritatie wat we hadden bij het overvolle slangen paradijs.
Motor klinkt wat mooier in de zin van wat zwaarder in geluid en het ruimt lekker op onder de tank.
Het wachten voor de test om het verbruik te vergelijken is het mooie weer nu.
wordt vervolgd.
 
Ik weet het niet. we hebben al die zooi eraf gehaald en dachten, even checken nog.was ook maar een klein beetje ers hil. maar gezien we straks een test doen of het verbruik nu straks naar benden gaat meld ik het even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan