ik heb het hele topic vol belangstelling gelezen alle 6 pagina's , en dat zo abrupt het topic stil komt te liggen.
er vallen me een paar dingen op, iedereen roemt het comfort, maar hekelt de turbulentie, het verbruik is eigenlijk hoger dan je mag verwachten van een 400 cc. de SW duidelujk beter afgewerkt dan de concurrentie, maar een dubbele teller zit er niet op en ook geen terug teller als het reserve lampje gaat branden.
de 400 is al niet meer op de markt terwijl de 600 eigenlijk weinig toevoegt, maar een beetje meer vermogen maar wel een stuk meer verbruik.
ik rij nu zelf op een BMW F800GS , die gebruik ik als woon & werk motor en voor de lol ritjes, en die loopt 1 op 22 a 25 , nu ben ik een rustige rijder.
maar ik overweeg een SW 400,, als woon & werk en dan iets anders puur voor de hobby.
het valt me ook op dat er op youtube relatief weinig instructie video's te zien zijn hoe je reparaties doet.
wat er is meestal in zuid europa gemaakt, maar hoe je de kleppen controleert heb ik nog niet gezien, neem aan vul plaatjes ?
vroeg me af of de bekende honda injectie truc ook werkt , als ie in verhouding wat duurder loopt er zo'n fijn K&N luchtfilter erin, kon zomaar 5 a 10 % schelen, wel bij de Honda Varadero, oude Afrika Twin, VFR 800
zou wel eens zo'n SW t400 van dichtbij willen bekijken ergens in de regio Twente, iemand die graag zijn SW t400 op foto & film wil ?