Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff mooi weer :9~ moest er trouwens niet een vedergewicht aluminium subframe op die racer komen?

Nee, het moet allemaal low budget. En, ik ben zelf lichtgewicht. ( dat is de goedkoopste gewichtsbesparing aan een race-bike) 8-) Tot nu toe heeft de opbouw me weinig gekost.
Hou mezelf natuurlijk een beetje voor de gek; maar alles wat ik er nu opbouw, had ik al jaren in huis. ( toen natuurlijk wel betaald, maar dat ben ik allang weer vergeten :+ )
Subframe is toch niet te zien, dus dat laat ik mooi zitten. Bovendien komt er een standaard zitje ( weliswaar RC45) op en dat moet op een OEM. subframe.

Grootste post is uiteindelijk het spuitwerk.

Set radiateurs besteld in China. Bovenste netje gebogen!!. Veel fabrikanten leveren alleen maar rechte exemplaren.

Wielen gaan van de week op reis naar de poedercoater. Het wordt goud.
Prijs valt reuze mee. ontlakken-stralen 2 lagen coaten- € 60 per wiel.

full



Inmiddels update 12 en 13. en 14!!!! en nu ook 15 :9~

Honda 400 V4 - Straatracers
 
Laatst bewerkt:
20150321_180824_zpsuqpiim4g.jpg


had wat last van een zompiger wordende voorrem, dus toch maar de rempomp aan een revisie onderwerpen.

20150321_181212_zpswnjtdwmh.jpg


ik was zo lekker bezig vandaag, had het revisie setje al liggen... stond VFR400 op de achterkant, helaas was dat voor een NC24 model _O- ik heb net weer een andere nodig.
Kon hem gelukkig zo terugleveren en iets bijbetalen voor een OEM Honda revisie setje *O* dat was wel weer topservice, als het goed is van de week binnen.
 
[afbeelding]

had wat last van een zompiger wordende voorrem, dus toch maar de rempomp aan een revisie onderwerpen.

[afbeelding]

ik was zo lekker bezig vandaag, had het revisie setje al liggen... stond VFR400 op de achterkant, helaas was dat voor een NC24 model _O- ik heb net weer een andere nodig.
Kon hem gelukkig zo terugleveren en iets bijbetalen voor een OEM Honda revisie setje *O* dat was wel weer topservice, als het goed is van de week binnen.

Goed bezig }) Straks weer de klinkers uit de straat remmen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt! Voorlopig komt er geen tweewieler voor terug.
Motor is hier te koop!


Waarom aan een handelaar verkocht?? Zo'n mooi ding is toch zeker particulier goed te verkopen! Ding zal nu de "hoofdprijs" op moeten brengen waarschijnlijk. B|


Update 25: de bike draait. :9~~


Wat loopt dat verschrikkelijk mooi! Wel ff wat anders dan een rauwe RSV4. B|

Ook opvallend stil met die uitlaat, iig op lagere toeren. Zal het best uitschreeuwen tegen het rode gebied. })
 
Laatst bewerkt:
Waarom aan een handelaar verkocht?? Zo'n mooi ding is toch zeker particulier goed te verkopen! Ding zal nu de "hoofdprijs" op moeten brengen waarschijnlijk. B|

Particulieren hebben de afgelopen dagen ook volop gereageerd, echter dat was altijd met de vraag 'wat is je laagste prijs' en dan met 'te duur' of men bracht een bod uit maar was daarna nergens meer te bekennen :(
 
Hallo mede 400rijders, hoewel ik tegenwoordig niet meer regelmatig iets post hier lees ik wel vaak mee. Ik ben in het trotse bezit van een RVF400 en overweeg serieus om de motor te verkopen, liefst aan een liefhebber uiteraard. Mocht iemand hier interesse hebben dan graag even een PM.

Motor is geheel origineel echter heeft onderstaande aanpassingen;
- Wilbers binnenwerk in voorvork poten
- Wilbers achterschokdemper (tevens 6mm blokje voor verhoging achterzijde)
- Tyga carbon einddemper
Alle originele onderdelen en wat reserve delen zijn uiteraard ook bij de motor!

Km-stand is +/- 46dkm

Ik ben begonnen met motorrijden op een VFR400R en heb daarna (een andere) RVF400 gehad. Na wat motoren tussentijds (o.a. CBR600RR en Triumph Daytona 675) heb ik zo'n 3,5 jaar terug de RVF van een forumlid gekocht. Sinds die tijd heb ik er met veel plezier wat 'mooi weer ritjes' op gedaan, in totaal zo'n 5dkm. Indien er een serieuze gegadigde is, is het voor mij tijd om definitief afscheid te nemen van deze kleine pocketrocket.

gr. Jasper[afbeelding]

als dat bedrijf inderdaad die kilometerstand verdraaid heeft zou ik dat echt schandelijk vinden B|
 
Ik zie wel wat verschillen, de duostepjes en de originele uitlaat zit er weer op in plaats van de Tyga, is het zeker weten dezelfde motor die weer teruggebouwd is naar origineel? of een andere in toevallig exact dezelfde uitvoering
 
Ik zie wel wat verschillen, de duostepjes en de originele uitlaat zit er weer op in plaats van de Tyga, is het zeker weten dezelfde motor die weer teruggebouwd is naar origineel? of een andere in toevallig exact dezelfde uitvoering

Dat vroeg ik mij ook af. Als het een andere motor is dan is er natuurlijk helemaal niks aan de hand
 
Laatst bewerkt:
Heren, dit is inderdaad 'mijn' RVF. Roelof Heide lijkt me een betrouwbare verkoper en hopelijk is het een foutje in de advertentie. KMstand zou zo ongeveer 46dkm moeten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan