Tnx
Ik heb geen Facebook, maar ik kan wel iemand vragen het in de gaten te houden voor me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tnx
Heel gaaf dat je er weer 1 gevonden hebt RoelIk heb ook geen Facebook, wil ik niet en heb het ook niet nodig.
Op de een of andere manier vind ik de v4-tjes keer op keer weer.
Nu weer deze schitterende RVF NC 35 in de RT uitvoering.
Al jaren in het bezit van de eigenaar.
Komt oorspronkelijk uit Schotland, (nog voor de Brixit), maar de eigenaar heeft er nooit een kenteken voor aangevraagd. Werd mij aangeboden maar ik zag op tegen de kenteken aanvraag want dat schijnt zeer moeilijk en kostbaar te zijn als het uit een niet EU land komt.
Vorige week vrijdag zijn ze toch gekeurd bij RDW.(eigenaar had er twee uit Schotland gehaald en één exemplaar blijft in zijn bezit. Achteraf gezien kwamen ze zeer gemakkelijk door de keuring. Machines van deze leeftijd zijn trouwens compleet btw en BPM vrij. Dus alsnog toegehapt.
Hij staat nu hier en als ik tijd heb ga ik er wat kleine dingetjes aan verbeteren . Kleppen zijn al gesteld en ik heb zelf een keer de voorvorken gereviseerd en de carburateur compleet gereviseerd. Helaas ook hier een afgezaagde reflector. En een kleine beschadiging aan het rechter puntstuk. Maar zojuist al een nieuw exemplaar gevonden.
Bekijk bijlage 1969443Bekijk bijlage 1969444Bekijk bijlage 1969445Bekijk bijlage 1969446Bekijk bijlage 1969447Bekijk bijlage 1969448Bekijk bijlage 1969449Bekijk bijlage 1969450Bekijk bijlage 1969451Bekijk bijlage 1969452Bekijk bijlage 1969453Bekijk bijlage 1969454Bekijk bijlage 1969455 Bekijk bijlage 1969456 Staat tijdelijk binnen, want ben met 3 projecten tegelijk bezig.
Mooie verzameling weer! Ik zit er aan te denken om mijn MC28 met Japanse papieren ook maar eens op NL kenteken te gaan zetten. Wat voor kosten komen er ongeveer bij kijken en moet je daarvoor per se naar Lelystad?Ik heb ook geen Facebook, wil ik niet en heb het ook niet nodig.
Op de een of andere manier vind ik de v4-tjes keer op keer weer.
Nu weer deze schitterende RVF NC 35 in de RT uitvoering.
Al jaren in het bezit van de eigenaar.
Komt oorspronkelijk uit Schotland, (nog voor de Brixit), maar de eigenaar heeft er nooit een kenteken voor aangevraagd. Werd mij aangeboden maar ik zag op tegen de kenteken aanvraag want dat schijnt zeer moeilijk en kostbaar te zijn als het uit een niet EU land komt.
Vorige week vrijdag zijn ze toch gekeurd bij RDW.(eigenaar had er twee uit Schotland gehaald en één exemplaar blijft in zijn bezit.) Achteraf gezien kwamen ze zeer gemakkelijk door de keuring. Machines van deze leeftijd zijn trouwens compleet btw en BPM vrij. Dus alsnog toegehapt.
Hij staat nu hier en als ik tijd heb ga ik er wat kleine dingetjes aan verbeteren . Kleppen zijn al gesteld en ik heb zelf een paar jaar geleden de voorvorken al compleet gereviseerd en de carburateur compleet gereviseerd. Helaas ook bij deze fiets een afgezaagde reflector. En een kleine beschadiging aan het rechter puntstuk. Maar zojuist al een nieuw exemplaar gevonden.
Wat sowieso eerst moet gebeuren, aangezien het een fiets uit Schotland betreft, is de clipons verplaatsen van de rechterzijde naar de linkerzijde.
In Nederland rijden we tenslotte rechts op de weg!!!! Wel zo fijn.
Bekijk bijlage 1969443Bekijk bijlage 1969444Bekijk bijlage 1969445Bekijk bijlage 1969446Bekijk bijlage 1969447Bekijk bijlage 1969448Bekijk bijlage 1969449Bekijk bijlage 1969450Bekijk bijlage 1969451Bekijk bijlage 1969452Bekijk bijlage 1969453Bekijk bijlage 1969454Bekijk bijlage 1969455 Bekijk bijlage 1969456 Staat tijdelijk binnen, want ben met 3 projecten tegelijk bezig.
Moet ik ook nog doen met een paar fietsen. is volgens mij maar iets van 150/200 euro.Mooie verzameling weer! Ik zit er aan te denken om mijn MC28 met Japanse papieren ook maar eens op NL kenteken te gaan zetten. Wat voor kosten komen er ongeveer bij kijken en moet je daarvoor per se naar Lelystad?
Oh dat valt mee!Moet ik ook nog doen met een paar fietsen. is volgens mij maar iets van 150/200 euro.
Ja is wel een paar jaar gelden maar ik kan me niet voorstellen dat het veel duurder is geworden. Maar je hebt er een MC28 bijgekocht?!Oh dat valt mee!
Goede tip! Ik weet in ieder geval dat ze gereinigd waren voor aankoop en ik houd ze schoon zoals het hoort: vol gas!Ooh nice! Let er vooral op dat de powervalves vrij zijn en schoon. Als die niet goed bewegen dan kan de PGM 4 kapot gaan en dan ben je heel er van huis.
Fantastisch. Alle japanse stickers er ook nog op zie ik, mooi!Op de een of andere manier vind ik de v4-tjes keer op keer weer.
Nu weer deze schitterende RVF NC 35 in de RT uitvoering.