Bloot liggende draad die het frame raakt en kortsluiting maakt.
Ik weet niet hoeveel syekkerverbindingen de achterkant telt?
Alles loskoppelen en 1 voor 1 in mekaar klikken, totdat de zekering eruit gaat.
In dat gedeelte zit dan de kortsluiting.
Waarschijnlijk is het relais dus om het voorremcircuit te scheiden van de voeten, nu ik erover nadenk?
Dan zal een VF wel hetzelfde hebben, werken.
Ik zit nu nog op mijn werk, ik zou vanavond wel even kunnen kijken naar een stroomschema, of dat vergelijkbaar is met de jouwe.
Het circuit rondom het relais schijnt dus de boosdoener te zijn.
waarom zouden ze de voor en voetremcircuit gescheiden hebben?
oow sorry het is VT700c een uit 1986.Weet je zeker dat het een relais is en geen sensor?
Ik heb meer dan 10 stroomschema's van jaren 80 VFjes doorgelopen, maar geen extra relais te zien.
Wel in bijna van de helft een brake&taillight sensor.
Maar ik weet het bouwjaar niet, dadelijk is het een jaren negentig, en is het allemaal weer anders.
Het is idd een mooi stukje luxe. maar ik denk dat ik mijn remlicht systeem maar eens gewoon opnieuw bedraad. dan maar wat minder luxe, maar wel werkendIk heb er de ballen verstand van want mijn motor had dit niet.
Maar ik ben er al achter na een snelle Google, het is allemaal extra luxe wat kapot kan gaan.
De eerste fatsoenlijke uitleg na alle verkooppraatjes:
Bike light knows when you're riding, when you're braking, and how dark it is outside
Google is je vriend.Hey,
Vraagje, Zijn de 1100 cc blokken van de C2 sabre en de C2 classic (zie daar geen foto van trouwens) hetzelfde?
Grtx