Helaas is er op MF weinig te vinden over de Honda VT1300CXA.
Ik heb deze prachtige motor nu zo een kleine 2 weken in bezit. En ben meer dan tevreden.
Jammer genoeg heb ik nog lang gewacht met de aanschaf van de pracht motor.
Dit topic is bedoeld voor eigenaars van de VT1300CXA, om ervaringen uit te wisselen.
Maar ook zeker voor extra info voor de motorrijder die dit model overweegt aan te schaffen.
Zelf ben ik overstag gegaan na een uitgebreide proefrit. Het valt je meteen op hoe ligt en makkelijk deze motor stuurt. Ook de zithouding is erg comfortabel, wat je misschien niet zou vermoeden als je het model zo ziet. E.e.a. is erg goed doordacht door Honda.
En dan heb ik het nog niet over zijn zuinigheid. Ik zit op een verbruik van 1 op 22!!!
Zelf de Intruder VS600 van mijn vriendin verbruikte meer!
Het kan dus toch, een zuinige 1300 cc.
Uiteraard zijn er ook mindere punten, zoals bv de zwarte olie dop, of de niet chromen standaard, Honda toch, schaam je. Ook word ik wel eens door de zon verblind die op de wijzerplaat van het cockpitje met de mooie chromen rand schijnt. Erg lastig als je even niets kunt af lezen. Ook af fabriek een te beschaafd geluidje, maar daar is genoeg aan te doen..
Dat was het even voor nu. Ben benieuwd naar ervaringen van andere motorrijders aangaande dit model……
Ik heb deze prachtige motor nu zo een kleine 2 weken in bezit. En ben meer dan tevreden.
Jammer genoeg heb ik nog lang gewacht met de aanschaf van de pracht motor.
Dit topic is bedoeld voor eigenaars van de VT1300CXA, om ervaringen uit te wisselen.
Maar ook zeker voor extra info voor de motorrijder die dit model overweegt aan te schaffen.
Zelf ben ik overstag gegaan na een uitgebreide proefrit. Het valt je meteen op hoe ligt en makkelijk deze motor stuurt. Ook de zithouding is erg comfortabel, wat je misschien niet zou vermoeden als je het model zo ziet. E.e.a. is erg goed doordacht door Honda.
En dan heb ik het nog niet over zijn zuinigheid. Ik zit op een verbruik van 1 op 22!!!
Zelf de Intruder VS600 van mijn vriendin verbruikte meer!
Het kan dus toch, een zuinige 1300 cc.
Uiteraard zijn er ook mindere punten, zoals bv de zwarte olie dop, of de niet chromen standaard, Honda toch, schaam je. Ook word ik wel eens door de zon verblind die op de wijzerplaat van het cockpitje met de mooie chromen rand schijnt. Erg lastig als je even niets kunt af lezen. Ook af fabriek een te beschaafd geluidje, maar daar is genoeg aan te doen..
Dat was het even voor nu. Ben benieuwd naar ervaringen van andere motorrijders aangaande dit model……