Vrijdagavond en zaterdag weer even aan de Ascot kunnen klussen. Zaterdag heb ik er grotere sproeiers in gezet, van 112 naar 127,5. Hij loopt al een stuk beter maar heeft soms nog een dipje bij het opentrekken van het gas. De carbs zelf waren heel schoon bovenin en bij de sproeier, verder heb ik ze niet uit elkaar gehad. Verder pleurde mijn kenteken er af onderweg dus daar heb ik maar een extra ringetje + 2 moertjes op gezet
Ik vind techniek leuk maar weet niets van het motorische gedeelte van een motor. Daarom was ik ook echt niet van plan om zelf het blok er onder uit te halen, mocht dat nodig zijn. Tot ik dus de carbs eraf moest hebben en eigenlijk wees alles voor zich en was het heel makkelijk, en zou het nu ook zo aandurven om het blokje er onder vandaan te sleutelen. Zo zie je maar weer hoe snel je leert
De knipperlichten doen het nog niet, ligt aan het relais waarschijnlijk? Waar zit die? Ik heb gelezen dat het een ronde zilverkleurig relais is en dat ie onder de tank zit, maar ik zie niets. Ik zie wel een zwart blokje dat volgens mij ook met de richtingaanwijzers te maken heeft, maar die kan ik niet openmaken oid. En er staat ook 12v op het input draadje. De lampjes doen het wel als ik ze aansluit op een andere spanningsbron.
Losse carbs:
weer in elkaar voor testritje:
enorm sexy ass:
(teller had ik er even los op liggen, om te checken of mijn speedometer gear box fix was gelukt
en om toeren stationair te stellen)
en gewoon een fijne voor de iphone background: