Peterbennekom
MF'er
- 10 apr 2011
- 163
- 1
Hou ons ff op de hoogte met wat betreft je afstellingen...
Peter
sproeiers veranderd 132 voor 136 achter, loopt nu perfect op zijn top.
luchtschroeven versteld, 3,5 slagen open, dip op kwart gas is zo goed als weg bij warme motor.
nadeel is wel datie nu zo'n 1:8 rijdt...
die aangepaste luchtfilter + bijna open uitlaten maken hem wat dorstig denk ik zomaar.
even kijken of ik de inlaat wat kan knijpen en weer omlaag kan met de sproeier bezetting.
hoeveel verbruiken jullie ascot's?
Uhhh ik trek er net één open....
Biertje dan hè. ....
Hallo, ik heb enkele maanden geleden ook een VT 500 FTE aangeschaft waar al het een en ander aan gedaan is. In de tussentijd heb ik de koplamp, achterlicht en knippers achter vervangen en de koppeling vervangen. Ik wil nog wat doen aan carburateurs en luchtfilters aangezien hij niet altijd even lekker loopt.
Ik zit te denken om hem te verkopen omdat hij op het kentekenbewijs 37 kw heeft en ik zit nog met een A2 rijbewijs. Ik geloof niet dat hij dit nog heeft want ik reed laatst op een ER6N met 35 kw en dat ging veel harder dan mijn barreltje. Iemand een idee hoe ik het kan aanpassen want ik vind het toch wel een leuk ding en ik hou hem liever.[afbeelding]
Ik heb maar besloten dat ik hem toch ga verkopen. Iemand hier die interesse heeft? Doe een mooi bod. [afbeelding]
Ben met mijn Ascot ff langweekend in Engeland geweest bij ratbikefeestjehier nog iets gebeurt..?
Even een oud draadje opfrissen...
Ik ben aan het rondkijken voor een goede en nette Ascot. Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag!