Hallo,
Ik heb gisteren een Honda XL 500 gekocht en meteen het blok uit het frame getrokken omdat ie olie aan het kleppendeksel lekte. Nu is bij het demonteren een bout afgebroken waarvan nog resten in de cilinderkop zijn blijven steken. Met moeite alles uitgeboord maar het lijkt erop dat er met het oorspronkelijke gat nog weinig te doen valt aangezien er geen draad in is te bekennen - wellicht dat een vorige eigenaar hier al eens een bout in dolgedraaid heeft. Het is precies een gat waar al een pasbus inzit, dus ik zal erg voorzichtig moeten zijn met verder opboren. Heeft iemand een idee hoe dit probleem netjes op te lossen?
Doe het rustig aan,
Harmen.
Ik heb gisteren een Honda XL 500 gekocht en meteen het blok uit het frame getrokken omdat ie olie aan het kleppendeksel lekte. Nu is bij het demonteren een bout afgebroken waarvan nog resten in de cilinderkop zijn blijven steken. Met moeite alles uitgeboord maar het lijkt erop dat er met het oorspronkelijke gat nog weinig te doen valt aangezien er geen draad in is te bekennen - wellicht dat een vorige eigenaar hier al eens een bout in dolgedraaid heeft. Het is precies een gat waar al een pasbus inzit, dus ik zal erg voorzichtig moeten zijn met verder opboren. Heeft iemand een idee hoe dit probleem netjes op te lossen?
Doe het rustig aan,
Harmen.