Nee, ik reed totaal niet in de buurt van ander verkeer. Het was ook niet eventjes maar bijna dat hele stuk weg! Dat het aan de luchtstroom ligt lijkt me duidelijk maar kan dit komen doordat ik een passagier achterop had?
Zo ja dan vind ik het erg vreemd aangezien ik eerder mensen achterop gehad heb.
Ik heb overigens een nieuwe helm sinds kort maar wanneer ik alleen rijd doet die het perfect (gaat overigens om een Nolan N84 VPS)
Zou er erg mee oppassen dit is een voorbode voor ernstig defecten aan je frame. Heb al heel wat keren dat soort euvels onderhanden gehad en in alle gevallen was het frame defect op de lasnaad.
Als je een wheely doet of een stoppie heb je dan hetzelfde effect?
heb ik ook wel eens last van met passagier. Dat er een stevige turbulentie ontstaat waardoor mijn helm naar achteren getrokken word (had ik zowel met mijn bandit als de thunderace) en hierdoor ga je met je hoofd "slaan". Net of zit je overdreven te knikkebollen... vrij lastig maar onder bepaalde hoek was t weer over..
Komt idd door de luchtstroom dankzij de passagier die achterop zit.
Niks om je zorgen over te maken. Kan idd best zijn dat als je de flip-up eraf haalt je er met passagier geen last meer van hebt trouwens.
Nekspieren kweken..?? Dit hou je idd echt NIET tegen met spieren
Het is een heel samenspel van windgeleiding van je kuip/ruit, jou lengte en de lengte van je passagier.
1 van de drie aanpassen en je hebt waarschijnlijk nergens meer last van.
Kuipruit dus, want zijn lengte / die van de duo aanpassen lijkt me een pijnlijke aangelegenheidHet is een heel samenspel van windgeleiding van je kuip/ruit, jou lengte en de lengte van je passagier.
1 van de drie aanpassen en je hebt waarschijnlijk nergens meer last van.
Komt idd door de luchtstroom dankzij de passagier die achterop zit.
Niks om je zorgen over te maken. Kan idd best zijn dat als je de flip-up eraf haalt je er met passagier geen last meer van hebt trouwens.
Nekspieren kweken..?? Dit hou je idd echt NIET tegen met spieren