Hoog frequente trilling in linker handvat ?

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
momenteel geeft mijn linker handvat een hoge frequentie trilling geeft waar ik een erg moeie hand van krijg. Vreemd genoeg zie ik vaak dezelfde trilling in mijn rechter spiegel. In de spiegel is hij snelheids(toeren) afhankelijk maar in het stuur vooral bij rijden op de snelweg.

Zijn er zwaarder stuurgewichtjes in de handel dan de standaard op een ZZR 1100?
 
Ik herken dit wel ja. Ik heb het dan welliswaar vooral rechts, maar op lange ritten ook links. Héél irritant. Hiervoor heb ik enkele ZX10's gehad en die hadden dat niet.
 
Je moet van de dildo van je vrouw geen handvat maken Stek, da's vragen om problemen... :+
Oh Oh Oh, je weet toch wel dat een dildo niet trilt. Dat is een vibrator.
Kijk maar ff in het nachtkastje van je moppie
full
 
Oh Oh Oh, je weet toch wel dat een dildo niet trilt. Dat is een vibrator.
Kijk maar ff in het nachtkastje van je moppie (Afbeelding)

Tja... ik gebruik die dingen niet Stek... snap er dus weinig van... :P
Maar jij... jij blijkt een expert (ervaringsdeskundige) te zijn op dat gebied... :}

Hopelijk vind je de storing aan je bike snel, anders staat die straks ook in het nachtkastje... :X

;)
 
momenteel geeft mijn linker handvat een hoge frequentie trilling geeft waar ik een erg moeie hand van krijg. Vreemd genoeg zie ik vaak dezelfde trilling in mijn rechter spiegel. In de spiegel is hij snelheids(toeren) afhankelijk maar in het stuur vooral bij rijden op de snelweg.

Zijn er zwaarder stuurgewichtjes in de handel dan de standaard op een ZZR 1100?
@ stekman, Carbs syncroniseren kan helpen en anders join de club.
grote 4cyl willen nog wel eens trillen bij toer toerentallen :]
 
@ stekman, Carbs syncroniseren kan helpen en anders join de club.
grote 4cyl willen nog wel eens trillen bij toer toerentallen :]
moet er nog even aan wennen denk misschien. Kan het me niet echt herinneren van de complete winter. Maar toen waren mijn nhanden dood natuurlijk van -9 :)

Misschien hoort het er inderdaad gewoon bij. 22 mei is er een sleuteldag bij de ZZR club dus misschien is het handig even de carbs te bekijken.
 
Je kan ook proberen om in je stuur, net achter het stuurgewichtje, iets zwaars te monteren.
B.v. een stukje dikwandige pijp of zelfs een stukje massief materiaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan