Hoogeveen en omstreken meld je hier!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
omg hoogeveen,

stuur me maar msg en ik ga mee mits het goed weer is :)
ben niet giga ervaren :P maar doe mn best!
 
omg hoogeveen,

stuur me maar msg en ik ga mee mits het goed weer is :)
ben niet giga ervaren :P maar doe mn best!
Welkom *O*
Als je even het volgende lijstje invuld en een plaatje post, dan zet ik je in de OP.

Naam: NICKNAME -> VOORNAAM
Geboortedatum:
Woonplaats:
Motorfiets:
Postgedrag:
Bijzonderheden:

Er is hier ook al een VFRretje aanwezig.... })
 
Welkom *O*
Als je even het volgende lijstje invuld en een plaatje post, dan zet ik je in de OP.

Naam: grroxx - stefan
Geboortedatum:13-09-1983
Woonplaats:elim
Motorfiets: honda vfr 750 rc36
Postgedrag: regelmatig
Bijzonderheden: hooikoorts :W nee gekheid, ik ben niet echt ervaren, maar wel snelle leerling

Er is hier ook al een VFRretje aanwezig.... })


full
 
wat is een OP eingelijk???
trouwens, ik heb geen bijzonderheden tot nu toe aan mn zundap... uitlaatjes komen nog maar dat mag pas nadat ik ben getrouwd :S whaha
 
hey

ik ga nu, nog ff stukkie rijden, ben in de buurt van klaverblad hoogeveen of spang rond 8 uur, en anders rond hoogeveen!

rode vfr, rood/zwart/grijs dainese pak blauw/wit arai helm met zwart vizier

tot zo misschien
 
@ honda vfr rijder

ik jou nog niet :) moet beter mn ogen open doen dan,
voor mijn gevoel te weinig vfr rijders (no affence voor andere merk en types hoor)
 
kan wel kloppen dat je me niet heb zien staan, je kwam mij voorbij op de a28 waarna ik je weer bij het stoplicht (onderaan afslag Hoogeveen) weer tegen kwam. dus vandaar :]
 
dan was je vast met de auto, anders had ik het echt geweten :)
ik denk dat ik aan het oefenen ben geweest op het klaverblad.
heb trouwens mijn eerste tankslap gehad, ik geloof maandagavond, gelukkig ben ik blijven zitten *O* 100m verderop even helmpje af en even ademhalen whaha, volgens een colega (ervaren rijder) ben ik te vroeg op het gas gegaan bij het uitrijden van een bocht zodat het wiel iets grip verloor... klinkt dat logisch?

hoop het niet meer mee te maken iig en gewoon kan :]
 
euh, no offence, mijn vader heeft ook een vfr, een 800 fi, en die is totaal wiebelingen ed vreemd, het vermogen komt er niet heel agressief in, heb m wel een paar x op t achterwiel getrokken, per ongeluk dan, omdat i wanneer je vol in de 1 en dan doorschakeld naar de 2 toch wel in een koppelrijk gebied komt. maar geen highsider ofzo.
Hoe is t met de staat van je banden dan? keiharde tourbanden of plakbandjes?
ik rijd zelf met michelin pilot powers en die bevallen me prima, qua slijtage, grip en vertrouwen.

Een vriend van me heeft trouwens een zelfde vfr 750, ook een rode, komt ook uit hoogeveen maar is niet echt actief op een forum geloof ik, mischien heb je hem wel eens zien rijden.

spreek u allen later weer
 
no affence taken..

ik weet niet precies hoe het gekomen is.. maar dit was 1 van de mogelijke verklaringen die van toepassing konden zijn.. wist ik het maar, dan weet ik of het aan mij, of de motor lag..

banden zijn erg goed nog nieuw.. maar ik ben nog een leek op dit gebied maar er is me gezegd dat een ietwat zachter bandje de rijeigenschappen beter maken... maar jah.. eerst deze maar oprijden..

misschien heb ik je vriend wel eens gezien, dan heb ik uiteraard wel gegroet
 
ik heb vandaag nog gereden met een vriend (Honda CBR600F2) Ruinen, Balkbrug, Ommen, Nijverdal, Holterberg en weer terug..
Een heerlijk ritje van 140 km...
 
ik ga vanavond, met ballast (vriendin) stukkie rijden nog iemand tips? voor een leuke route?
 
ja is idd leuk,

we hebben maar rondje hardenberg/slagharen/hoogeveen/stuifzand/drijber/huis gedaan...

klef in je pak is niet fijn! :/
 
Ik ben vanmiddag een poosje in de omgeving van zwolle geweest met de motor, moesten we ook door de stad, dat was echt niet grappig meer, al die stoplichten, en van een groene golf hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord. bloedheet gehad. maja liever mn pak vol met zweet dan geen vel op mn reet.
met een ;) voor die gasten die in het korte broekje op de motor stappen.
 
ik zag vanmiddag op de kruizing cramerweg/vos van steenwijklaan een figuur op een groene kawa in korte broek, hempie, zonder helm.. beetje vreemd om te zien...

maarjah zijn eigen verantwoordelijkheid.. misschien zou hij eens wat foto's moetten zien van enkele mensen die ook zo zijn gaan rijden, en waar het ietwat mis is gegaan:s

maaruh... ik heb een nieuw fototje voor de OP *O*
 
Laatst bewerkt:
Net wat je zegt over die motorkleding, gister zag ik ook 1 rijden op een choppertje en een stukje verder 1 op een goldwing achtig iets. beide geen bescherming aan behalve een lullig pothelmpje.
ik groet dat soort "motorrijders" niet meer hoor.
ik heb altijd mn pak en rugbeschermer aan, al is het nog zo warm.

k weet niet of jullie al op motorfreak hadden gezien? een paar foto's van een meisje wat zonder beschermende kleding bij iemand achterop een motor sprong, en toen is het dus mis gegaan.Maar weest gewaarschuwd voor de beelden.
Linkje"]Motormeuk Foto's: Waarom goede motorkleding belangrijk is ... (ook achterop)[/url]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan