Hoogste aantal motor-km/dag in 2003

Verwachte max. dagafstand 2003 (km)

  • < 400

    Stemmen: 13 8,3%
  • 400 - 600

    Stemmen: 43 27,4%
  • 600 - 800

    Stemmen: 18 11,5%
  • 800 - 1000

    Stemmen: 37 23,6%
  • 1000 - 1200

    Stemmen: 23 14,6%
  • 1200 - 1400

    Stemmen: 9 5,7%
  • 1400 - 1600

    Stemmen: 10 6,4%
  • > 1600

    Stemmen: 4 2,5%

  • Totaal aantal stemmers
    157
Dan komen Kaasszje, Fietsertje en ikke op de 3e plaats met 627.8 kilometers
gisteren (Zoetermeer-Groningen-Zoetermeer) :)
Waarvan 330 kilometer op één tank! En ik had nog 2 liter over!! :}
 
Week of 3 geleden ongeveer 300 Km op een dag gereden (Leeuwarden - Lemmer - Flevopolder - Utrecht - R'dam).

Binnenkort (april) ga ik een lang weekend toeren in Frankrijk. Vrijdag in een keer naar Normandië, zaterdag en zondag toeren in Normandië en maandag weer terug. Dus dat wordt in ieder geval op een dag dikke 600 Km rijden (R'dam -> Normandië).
En in het najaar waarschijnlijk een lang weekend NL -> Denemarken -> NL.
Aaah, m'n Bandit krijgt het lekker druk dit jaar!! Lekker toerbuffelen :] .

Greetings, Michiel
 
Aan de langere afstanden van dit jaar moet ik ook nog ff werken... de langste is nu anderhalve week terug... op en neer naar Rijswijk = 264 km :]
 
Jullie boffen maar, ik zit nog steeds op m'n nieuwe R6 te wachten, staat al wel bij de dealer maar de papieren van de RDW zijn nog niet binnen. ;(

Maar zodra ik 'm heb moet ie zo snel mogelijk ingereden zijn dus zullen er wel dagen komen met veel kilometers. :]

Dan laat ik me wel weer horen.
 
Ik hou het niet bij per dag.
In 2002 ongeveer 80.000 kilometertjes. Hoeveel zijn dat er per dag?
 
Dan komen Kaasszje, Fietsertje en ikke op de 3e plaats met 627.8 kilometers
gisteren (Zoetermeer-Groningen-Zoetermeer) :)
Waarvan 330 kilometer op één tank! En ik had nog 2 liter over!! :}
Yep :) 627.8 km ;)

Misschien de 22e meer.. ff naar antwerpen voor mf feestje, en erhm... misschien richting zomer nog iets verder :P
 
Ik had mijn Mille net en al meteen een toertochtje van bijna 450km. Lekker hoor: op dijkjes met 60 rondtuffen op een Mille...(NOT).
Alles bij elkaar kwamen we die dag aan bijna 600km.
 
Ik heb er afgelopen zaterdag 525 gereden. Oost-Braband -> Zeeland (toerrit) -> Oost-Brabant. Eigenlijk nog wat kilometers meer, maar toen stond de motor stil op de boot :)
Snelweg (lees constant 160 of 180 (wind tegen respectievelijk wind mee :+ ) 1 op 14, toerrit 1 op 19... Toch maar wat rustiger rijden op de snelweg 8-)
 
Ja ik vraag me al een tijdje af hoeveel km is haalbaar op een dag met een chopper Dragstar 650 bvb :?
Op een dragstar heb ik geen id, maar op mijn oude viragootje heb ik 2 jaar geleden op 1 dag meer dan 1250 km gereden :]
Ik ben benieuwd wat de komende zomer brengt... ik wil op mijn FJ met vriendin van de zomer naar Zuid-Frankrijk (Pyreneeën)... ff kijken hoe dat bevalt hoor :)
 
wat weinig allemaal.
Ben van plan om deze zomer in een ruk naar Oostenrijk te rijden.
Waar ik heen moet is totaal 1100 kM.

Is zoon 13 uur rijden met gangetje of 120.
 
tot nu toe dit jaar op mijn rs 235 km

vorig jaar in augustus 345...

edit (allebei zonder tanken dus (ja, da kan ik) dus echt aan een stuk, zonder pauses
 
Laatst bewerkt:
wat weinig allemaal.
Ben van plan om deze zomer in een ruk naar Oostenrijk te rijden.
Waar ik heen moet is totaal 1100 kM.

Het is nog maar Maart he... ik verwacht zelf ook dat dit nog op zal lopen. Van de zomer beginnen pas echt de grote ritten (> 1000 km) dus dan zal er veel aan het lijstje bijgewerkt moeten worden.

Al wil ik binnenkort ook wel weer op 1 staan :P , ben nu aan het kijken voor een dagtochtje Sauerland. Ook wel leuk rijden :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan