Hoogste aantal motor-km/dag in 2003

Verwachte max. dagafstand 2003 (km)

  • < 400

    Stemmen: 13 8,3%
  • 400 - 600

    Stemmen: 43 27,4%
  • 600 - 800

    Stemmen: 18 11,5%
  • 800 - 1000

    Stemmen: 37 23,6%
  • 1000 - 1200

    Stemmen: 23 14,6%
  • 1200 - 1400

    Stemmen: 9 5,7%
  • 1400 - 1600

    Stemmen: 10 6,4%
  • > 1600

    Stemmen: 4 2,5%

  • Totaal aantal stemmers
    157
Nieuwe update...

Zeg luitjes, gezien het mooie weer voor het komend weekend verwacht ik wel wat betere scores!
Voor de winnaar is wat eetbaars/drinkbaars...
 
:}

150km/u gemiddeld. Dat betekent constant > 200 km/u rijden 10 uur lang.


Klopt een achterband zo plat als affalt gereden.
Ik moest wel snel tanken, die '93 cbr had maar geloof ik 17 liter tank.
Toen ik ging slapen leek het net als of ik in de houding zat alsof op de motor.
Ik moet zeggen de heen reis was comfortabeler, lekker overnachten in zuid frankrijk en de volgende dag maar 500 km rijden.
 
Pas nog, moest eerst naar Numansdorp, en daarna via Utrecht Weert (onder Eindhoven).

Resultaat aan het einde van de dag: 500km
 
Vijf jaar geleden op m`n Honda SS50 (brommertje) van Utrecht naar Neufchateau --> 550 km op een dag. De dag erop naar Orange en hierna door naar Argeles-sur-Mer (bijna Spanje). Dus 1500 km in drie dagen..
Twee jaar geleden op m`n VFR400 naar de Sachsenring (Chemnitz, oost-Duitsland) zo`n 700 km!! Twee dagen later weer terug..
Afstanden blijven toch relatief... :]
 
Fastcruiser... ik stijg naar 330! Afgelopen zaterdag...binnendoor naar Bergen op Zoom, terug, afritjes bij Roosendaal (A58), en nog een stuk of wat rondjes De Baars.
 
mei vorig jaar: Hoofddorp Inssbruck.... in ÉÉN dag, (eind bestemming: kroatië)

bijna 1100....

maarja, dat was 2002...
2003: 200 ofzo, niet echt spannend
 
Afgelopen zaterdag demorit Westerschelde tunnel.
Dagtotaal 362 kilometer.

Sorry, geen verbetering :P (maar zo slecht sta je niet hoor)

Rest is meteen verwerkt.

Iemand zin om binnenkort ff flink km's te maken (dagtocht sauerland/eiffel of zo)? Ga dat weer es doen...
 
Ik las net dat Joris 300 km op een dag had gereden van het weekend (op een 748 :} ...netjes hoor), dus bij deze...
 
Nu ik er nog bij kan (en als het vrijdag mooi weer is, moet ik minstens over de 400 geraken (allemaal secundaire wegen)), maar voorlopig sta ik op zo'n 130km.
 
Sorry, geen verbetering :P (maar zo slecht sta je niet hoor)

Rest is meteen verwerkt.

Iemand zin om binnenkort ff flink km's te maken (dagtocht sauerland/eiffel of zo)? Ga dat weer es doen...
Ik loop ook al een tijdje rond met zo'n idee. Maar ik weet niet of ik al binnenkort in de gelegenheid ben om zoiets te doen.
Ik ben de laatste tijd nogal vaak weg met de motor en dat wordt thuis niet altijd begrepen O-) ;)

Zoiets zou het moeten worden, zo'n 700 km uit en thuis:
Eiffel1.jpg


Detail Eiffel (met dank aan Ibuzze :} ):
Eiffel2.jpg
 
Op dinsdag 18 maart 2003 12:39 schreef Dutchie het volgende:Detail Eiffel (met dank aan Ibuzze :} ):
...hele mooie route die ook met Heerlen-weekend gereden kan worden...

Inderdaad mooie route...ik ken er wel stukjes van :P ...Met heerlen-weekend wordt deze ook gereden.
 
Schiedam-Sirmione (Italie, Gardameer)1200 km. 2 weken later weer terug 's ochtends weg en voor het donker weer thuis.
 
In 2002 met de Blade van Uden naar Béziers (Z-Frankrijk), een dikke 1.200 km.

Grootste afstand in een dag van Perpignan tegen de Spaanse grens naar Stolzenau bij Hannover, dik 1.500 km met een Honda Transalp.

Persoonlijk record meeste kms tijdens een vakantie was 16.500 km in 24 dagen. In totaal 4 dagen gerust, dus in 20 dagen 16.500 km gereden op een Honda CBR1000F in 1988 door Amerika. Met bijna 1.000 km per dag gedurende drie weken krijg je wel een beetje een houten kont :( .
Maar als je gepland hebt van San Diego langs de kust via San Fransisco dwars door Amerika via de Rocky Mountains naar de andere kust op Daytona beach en dan naar het uiterste zuidelijke puntje van de States naar Key West wilt rijden dan blijkt Amerika nogal groot te zijn... :} .
 
In 1998 heb ik ooit 800km op een dag op een 70cc brommer gereden.
Op de motor dit jaar helaas nog niet zoveel, ben nog aan het lessen :( . Hopelijk over 1,5 maand mijn rijbewijs en dan kan ik wat kilometertjes gaan maken.
 
HagaSan stijgt na vandaag naar 420km... rondje limburg, soort alternatieve Mergellandroute olv. local "TigerR1", ook MF... leuk rondje! 8-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan