Hoop extra vermogen door andere CDI unit

Ik kwam op de volgende link uit:

cdi-fmx.es -&nbspThis website is for sale! -&nbspcdi-fmx Resources and Information.

Even English aanlikken en de verhaaltjes kwamen bij mij als zoete koek binnen ;)

Ik vind het een beetje te mooi om waar te zijn..
Iemand hier ervaring mee, of met iets wat hier op lijkt?

Misschien schadelijk voor de motor?

Zelf heb ik een WRF, volgans kenners is het verschil met een YZF de nokkenassen en!!!! de cdi unit. Hoe het presies zit weet ik ook niet maar er zit wel een kern van waarheid in.
Ik denk dus dat je met alleen de cdi unit niet veel zal berijken, maar dat er nog meer moet gebeuren.
Mensen kom op met die tips want ik wil het ook graag weten.

gr, Look.
 
het bekende grijze draadje van je wr al doorgeknipt? probeer dit eerst maar voor je een hoop geld uitgeeft aan een nieuwe cdi.
geeft duidelijk verschil,een yzf uitlaat compleet doet ook wonderen. de diameter van een orginele voorbocht van de wr is zo klein daar kan geen enkele motor goed op lopen.
de yzf uitlaat is ook verrassend stil dus ook geen problemen met keuringen.
met deze veranderingen loopt een wr duidelijk beter en niet meer als een 250f met het gewicht van een 450f.
je kunt wel van alles veranderen maar als je een standaard wr uitlaat gebruikt heeft het naar mijn mening weinig zin.
mocht je yzf nokkenassen gebruiken houd er rekening mee dat je de startmotor niet meer kunt gebruiken. wr nokkenassen hebben een pinnetje voor decompressie omdat anders de startmotor niet rond komt.yzf heeft dit niet.
gebruik anders hotcam nokkenassen maar wel voor een wr.

je kunt ook een yzf kopen,heb ik ook gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan